Scanpost (inkomende post)

Elke dag uw post
digitaal ontvangen

Ontvang al uw dagelijkse post voortaan digitaal: per e-mail of in uw document management systeem. Wij zorgen er voor dat uw post iedere dag wordt gescand en digitaal  bij de juiste persoon of afdeling wordt aangeleverd. ADD Post zorgt er op deze manier voor dat postverwerking veel minder tijd en ruimte in beslag neemt en u dus sneller en efficiënter kunt werken. Daarnaast brengt deze nieuwe manier van post verwerken een forse kostenbesparing met zich mee, die kan oplopen tot wel 45%!

Voordelen van digitaal
post ontvangen

– Altijd en overal uw post ontvangen, ook in het buitenland
– Betalen per ontvangen poststuk
– Geen extra investeringen
– Post direct te archiveren
– Geen postkamer meer nodig
– Ook geschikt voor kleine hoeveelheden post
– Forse besparing op uw inkomende postverwerking

ADD_post

 

 

 

 

 

 

Een unieke dienst

Digitale post van ADD Post is in Nederland een unieke dienst. Inkomende post die geadresseerd is aan uw postbus, antwoordnummer, huis- of kantooradres of één van onze eigen locaties, wordt in ons extra beveiligd scancentrum gesplitst in scanbare post (brieven) en niet scanbare post (tijdschriften, reclame). Uw post wordt geopend en gescand door speciaal geautoriseerde medewerkers. Dit scannen gebeurt door de meest geavanceerde scanapparatuur. Hierna wordt uw post digitaal gesorteerd en middels een beveiligde internetverbinding aan de juiste persoon of afdeling doorgestuurd. We kunnen uw digitale post zelfs in een document management systeem of digitaal archief te plaatsen.

Forse besparing te realiseren met digitale post

Of u nu een particulier, kleine ondernemer of multinational bent, met digitale post bespaart u veel geld. Wanneer u weinig op kantoor bent en belangrijke post verwacht, heeft u voortaan niemand meer nodig die uw postbus leegt en het aan u doorstuurt.  Heeft uw bedrijf op dit moment een postkamer? Wij kunnen de interne sortering van u overnemen!

 

 

 

 

Stappen

1. Wij zorgen er voor dat uw post ons scancentrum bereikt.


2. Er vindt een splitsing plaats tussen scanbare en niet scanbare post.


3. Geautoriseerde medewerkers scannen dagelijks uw post.


4. Digitale sortering en maatwerkafspraken zorgen ervoor dat de binnenkomende poststukken gesorteerd worden op afdeling, medewerker, werkproces of type document.


5. Via een beveiligde internetverbinding wordt de gescande post verstuurd naar de juiste persoon of afdeling.


6. De originele post kan direct opgevraagd worden, zodat u deze volgende dag alsnog ontvangt.


7. Uw post wordt in een beveiligde omgeving bewaard en eventueel periodiek nagestuurd of vernietigd.

 

 

Vraag hier een offerte aan voor het digitaal verwerken van u inkomende post.

Offerte aanvraag post verwerking

 

Verification