Algemene voorwaarden

Hier treft u de algemene voorwaarden die van toepassing zijn per dienst. Het kan zijn dat meerdere algemene voorwaarden van toepassing zijn op 1 offerte. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact met ons op nemen.

Bij het ondertekenen van de offerte, tekent u ook voor akkoord voor de van toepassing zijnde algemene voorwaarden per onderdeel.

Algemene Voorwaarden Service Kantoor

a. Het service kantoor is een service die door ADD Business Center Concept B.V. gevestigd aan Van Dusseldorpstraat 40 te Goes en ingeschreven in het handelsregister onder nummer 59429119( hierna te noemen ADD) in werking wordt gesteld en geeft de Cliënt het recht om het adres van het ADD Business Point (ADD) te gebruiken dat in deze overeenkomst wordt gespecificeerd als haar zakenadres onderworpen aan uitzondering in bepaalde plaatsen en niet als haar geregistreerd kantooradres. Telefoonbeantwoording is de dienst die hem/haar in staat stelt gesprekken naar een telefoonnummer welke wordt toegewezen door ADD te beantwoorden in de bedrijfsnaam opgegeven door de Cliënt. Service kantoor is een dienst die door ADD in werking wordt gesteld die de Cliënt het recht geeft om het adres van de locatie van ADD te gebruiken dat in deze Overeenkomst wordt gespecificeerd als haar zakenadres onderworpen aan uitzondering in bepaalde plaatsen en niet als haar geregistreerd kantooradres en maakt telefoonbeantwoording mogelijk via een telefoonnummer dat door ADD wordt aangewezen in de firmanaam die door de Cliënt is gespecificeerd en post en fax te ontvangen uit naam van de Cliënt. Tevens heeft cliënt het recht op een werkplek voor 40 uren per maand. Dit recht kan worden uitgeoefend na betaling van de betreffende uren per maand vooraf tegen de op dat moment geldende tarieven. Niet gebruikte uren kunnen niet meegenomen worden naar de volgende maand. Gesprekken, faxberichten en de post zullen volgens instructies worden behandeld die door de cliënt worden gespecificeerd. De cliënt is verantwoordelijk voor de daaruit voortvloeiende verzend- en servicekosten. Client kan flexibele ruimte zoals spreekruimte, coachruimte, flexplekken en deelkantoren zelf reserveren in de online agenda van Deskbookers indien cliënt daar gebruik van wil maken. Bij het gebruik van dit agendasysteem zijn de algemene voorwaarden huurders en privacy statement van Deskbookers ook van toepassing. Deze Overeenkomst is slechts op de personen van toepassing die op het voorblad worden genoemd en ADD is niet verplicht om de dienst aan een andere persoon te verlenen en is niet verantwoordelijk voor enige post of gesprekken die voor enige anderen wordt ontvangen. De toegang tot alle locaties van ADD is beschikbaar tijdens normale uren van verrichting tenzij anders overeengekomen. Extra vergoedingen kunnen van toepassing zijn. b. Deze Overeenkomst begint op de dag zoals vermeld in de initiële Overeenkomst en loopt tot het eind van de contracttermijn zoals gespecificeerd in deze Overeenkomst, met inachtneming dat een Overeenkomst altijd op de laatste dag van de maand eindigt. Opzegging van deze overeenkomst moet schriftelijk worden gedaan en aan een gevolmachtigde of bevoegd persoon van een der beide betrokken partijen worden afgeleverd of dient aangetekend worden verstuurd naar het hoofdkantoor van ADD of het adres van de Cliënt indien noodzakelijk. Bij beëindiging van de Overeenkomst om welke reden dan ook, is het de plicht en de verantwoordelijkheid van de cliënt om alle partijen een adreswijziging te geven. Ook dient de Kamer van Koophandel op de hoogte te worden gesteld door middel van het juiste formulier dat hiervoor is bestemd Nakomende post, verstuurd naar de locatie van ADD, zal worden teruggestuurd naar de afzender tenzij hier andere afspraken over zijn gemaakt. c. Ieder der partijen kan de Overeenkomst opzeggen aan het einde van de (initiële) contracttermijn met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maanden voor een overeenkomst welke aangegaan is met een (initiële) contractstermijn van minimaal 1 maanden. Na het verstrijken van de (initiële) contracttermijn wordt de overeenkomst telkenmale automatisch voortgezet met de (initiële) contracttermijn. d. Voor elke overeenkomst ongeacht de lengte van de overeenkomst, zullen wij uw huidige standaard prijs op elk en om het even welke verjaring van de begindatum van uw overeenkomst met 4 % of CPI verhogen, welke groter is, of dergelijke andere ruim gelijkwaardige index die wij substitueren, tijden het vorige jaar. e. Alle tarieven en kosten worden in Euro’s voldaan. f. Het maandelijks verschuldigde, wordt door ADD automatisch geïncasseerd dmv een zakelijke incasso van het bij ADD bekende IBAN nummer. Het is de verantwoordelijkheid van de Cliënt om zorg te dragen voor voldoende saldo op de rekening zodat het te incasseren bedrag kan worden geïncasseerd. Voor afgewezen incasso’s zullen € 25 service vergoeding in rekening gebracht worden.  Afgewezen incasso’s worden nogmaals geïncasseerd na het vervallen van de betaaltermijn. Dit herhaaldelijk incasseren zal worden herhaald tot het moment dat de incasso wel slaagt of het bedrag handmatig is overgemaakt. g. Het tarief voor een ADD Service kantoor wordt vooruit betaald op de eerste werkdag van elke maand of kwartaal, zoals gespecificeerd in de overeenkomst. Kosten buiten de vaste maandbedragen zullen aan het einde van elke maand worden vastgesteld, afgestemd op de werkzaamheden van die maand. De Borg dient voor de aanvangsdatum te worden betaald en wordt binnen 30 dagen na beëindiging van deze Overeenkomst terugbetaald, afhankelijk van de vergoedingen die nog verschuldigd zijn. Bovendien behoudt ADD zich het recht voor op elk gewenst moment een Borg gelijk in waarde aan de grootste van ofwel twee maanden ADD Service kantoor vergoeding ofwel de som van alle uitstaande tarieven en kosten verschuldigd door de Cliënt op te eisen, ongeacht of betaling al dan niet volgt. Alle tarieven en kosten dienen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden betaald. ADD behoudt zich het recht voor op elk gewenst moment services zoals gespecificeerd in deze Overeenkomst (met of zondenotificatie) op te schorten of de Overeenkomst te beëindigen indien vergoedingen niet zijn betaald aan het einde van de dag dat de betalingstermijn verstrijkt of de bedragen voortvloeiende uit enige borgsommen niet zijn betaald. h. ADD accepteert geen zaken boven 4,5 kg in gewicht, 46 cm in afmeting, 0,03 kubieke meter in volume of indien zaken gevaarlijke, levende of bederfelijke goederen bevatten en is gemachtigd goederen die niet worden afgehaald te retourneren of hoeveelheden van goederen te weigeren die zij onredelijk of onwettig acht. ADD garandeert geen van de services hieronder en aanvaard hiervoor geen verantwoordelijkheid. i. De Cliënt garandeert dat hij geen van de rechten, ontleend aan deze Overeenkomst, zal gebruiken voor enige obscene, illegale, immorele of lasterlijke doeleinden en ADD op generlei wijze in diskrediet zal brengen. De Cliënt zal op generlei wijze de ADD-naam gebruiken of combineren, in totaal of deels, met activiteiten als oogmerk. ADD behoudt zich het recht voor aan enige officiële onderzoek autoriteit mee te werken, indien dit in relatie tot beschuldigingen of onjuistheden tegen een cliënt noodzakelijk is. j. ADD kan de Overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen, zonder opzegging tenzij de wet dat vereist, indien de klant: - de door hem verschuldigde bedragen niet op de gestelde tijdstippen plaatsvindt; enige verplichting uit de overeenkomst niet nakomt. - het gebruik van het business center, of het gebruik door een van de medewerkers van de klant of derden die met goedkeuring gebruikmaken van het business center, niet in overeenstemming is met normaal gebruik van de kantoorruimte; - de vrije beschikking over zijn vermogen of een deel daarvan verliest; - als hij geen natuurlijke persoon is, zijn rechtspersoonlijkheid verkiest, wordt ontbonden of feitelijk geliquideerd; - een akkoord buiten faillissement aanbiedt of indien beslag wordt gelegd op goederen van de klant; - komt te overlijden. - Indien ADD de overeenkomst op grond van het bovenstaande met onmiddellijke ingang opzegt, dient de klant desalniettemin aan de navolgende voorwaarden en verplichtingen te voldoen: - Betaling van eventueel gebruikte aanvullende diensten; - Betaling van basisbedrag van resterende termijn van de overeenkomst indien geen - onmiddellijke opzegging had plaatsgevonden of (indien langer) voor een periode van 3 maanden; en - Vrijwaart ADD voor eventuele kosten en verliezen en eventuele afspraken van derden als gevolg van de onmiddellijke beëindiging. k. De Cliënt gaat akkoord met het feit dat ADD enige persoonlijke gegevens die ADD van Cliënt of in relatie tot Cliënt in haar bezit heeft, mag doorgeven, openbaar maken of gebruiken, met dien verstande dat ADD stappen onderneemt die zij redelijk acht om zich ervan te verzekeren dat dit alleen wordt gedaan om de verplichtingen van de Cliënt met betrekking tot deze Overeenkomst, belastingen of fraudepreventie te voldoen. l. ADD is niet aansprakelijk voor enige verliezen die voortvloeien uit mechanische mankementen, staking, vertraging of fouten van enig staflid, manager of uitvoerder bij de uitvoering van hun taken. m. ADD is niet aansprakelijk voor het ontvangen van poststukken of pakketten. Eenmaal in het bezit van ADD zullen poststukken binnen een periode van 5 werkdagen worden verwerkt of worden doorgestuurd conform de instructies van cliënt. Indien cliënt geen instructie heeft gegeven dan wordt brievenbuspost doorgestuurd per gewone post naar het bij ons bekende postadres, pakketten worden in dat geval retour afzender gestuurd. Indien geen postadres bekend is worden alle poststukken retour afzender gestuurd. n. Geschillen omtrent de hoogte van de factuur laten betaling van de factuur onverlet. o. op deze Overeenkomst is het Nederlands recht van toepassing. p. ADD is niet aansprakelijk voor schade toegebracht aan de persoon of goederen van de klant of van derden door het optreden en de gevolgen van zichtbare en onzichtbare gebreken aan de kantoorruimte, het gebouw of complex waarvan de kantoorruimte deel uitmaakt, of ontstaan door het optreden en de gevolgen van weersomstandigheden, van stagnatie in de bereikbaarheid van de kantoorruimte, van stagnatie in de voorziening van gas, water, elektriciteit, warmte ventilatie of luchtbehandeling, van storing van de installaties en apparatuur, van in- en uitstroming van gassen of vloeistoffen, van brand, ontploffing en andere voorvallen, van stoornis in het genot van het gebruik van de kantoorruimte en van stoornis of tekortkomingen in de serviceverlening van ADD behoudens in geval van schade als gevolg van grove schuld of ernstige nalatigheid van ADD ten aanzien van de staat van de kantoorruimte of van het gebouw of complex waarvan de kantoorruimte deel uitmaakt. ADD is niet aansprakelijk voor bedrijfsschade van de klant of voor schade als gevolg van de activiteiten van de andere klanten of van belemmeringen in het gebruik van de kantoorruimte die derden veroorzaken. Indien om wat voor reden dan ook ADD haar services niet kan aanbieden is haar aansprakelijkheid beperkt tot het terugbetalen van een redelijk deel van het basisbedrag. De klant is verplicht tijdig maatregelen te nemen ter voorkoming en beperking van schade aan de kantoorruimte. De klant is verplicht ADD terstond op de hoogte te stellen indien zich schade aan/in de kantoorruimte heeft voorgedaan of dreigt voor te doen. ADD is in geen geval aansprakelijk voor enige gederfde omzet, gederfde winst, verlies van verwachte (kosten)besparingen, verlies of beschadiging van data, claims van derden of gevolgschade. De klant wordt ten sterkste aangeraden zich voor dergelijke verliezen, schade, kosten of claims te verzekeren. q. Mocht, om wat voor reden dan ook, ADD niet meer in staat zijn in het Business Center de services en accommodatie te bieden zoals overeengekomen dan eindigt de overeenkomst zonder dat daarvoor opzegging is vereist. In dat geval is de klant verplicht het basisbedrag te betalen en het bedrag voor eventuele aanvullende diensten tot aan de dag dat de overeenkomst eindigt/is geëindigd. ADDBC zal trachten, echter is hiertoe nimmer gehouden, vervangende kantoorruimte te vinden bij een van haar andere locaties in Nederland. r. Bij afloop, annulering of beëindiging van deze overeenkomst, om het even welke reden buiten gebrek, om een vlotte overgang te verzekeren blijft u dezelfde services ontvangen voor een periode van 3 maanden, waarvoor u zult blijven worden gefactureerd. Elke overeenkomst van minder dan 3 maanden zal slechts 45 dagen verdergaan. Uit hoofde van deze overeenkomst zal ADD de post van de Cliënt op een eens wekelijkse basis doorsturen naar een aangewezen adres, het toegewezen telefoonnummer zal actief blijven en de gesprekken zullen automatisch doorgeleid worden naar voicemail, waartoe de Cliënt toegang zal hebben. De Cliënt moet een maandelijkse fee gelijk aan de maandelijkse service fee voor geleverde die diensten betalen, plus alle kosten verbonden aan het doorsturen van de post. De post en de telefoon services zullen slechts voortgezet worden voor overeenkomsten waarin de diensten inbegrepen waren.

Privacy verklaring&Cookiebeleid zijn van toepassing op diensten en de werkwijze van ADD  

Algemene voorwaarden ADD Connect BV

1. Definities 1.1 "Algemene Voorwaarden": deze algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de diensten zoals deze wordt aangeboden op de website van ADD Telecom: www.addtelecom.nl, ADD Business Point, www.addbusinesspoint.nl of ADD Business Center, www.addbusinesscenter.nl of andere direct of indirect aan ADD Connect gelieerde ondernemingen beperkt tot telecom diensten zoals deze staan vermeld op de website van ADD Telecom, www.addtelecom.nl. Deze voorwaarden zijn niet van toepassing op andere diensten of producten van ADD Connect BV; 1.2 "Apparatuur": de benodigde apparatuur voor het verkrijgen van toegang tot of het gebruiken van de Diensten; 1.3 "Bellimiet": het maximum bedrag ten belopen waarvan gebruik kan worden gemaakt van een Dienst tegen de daaraan verbonden Tarieven; 1.4 "Beltegoed": het vooruitbetaalde en nog onverbruikte bedrag ten belopen waarvan gebruik kan worden gemaakt van een Dienst tegen de daaraan verbonden Tarieven; 1.5 "Betaalnummer": een netwerkaansluitpunt voor verbinding waarmee een toeslag verschuldigd is (in Nederland bijvoorbeeld alle 0900-nummers); 1.6 "ADD Telecom" : ADD Telecom is een handelsnaam van ADD Connect BV, statutair gevestigd te Goes en kantoorhoudende te Goes, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Middelburg onder registratienummer: 56831056; 1.7 "ADD Telecom Privacy Verklaring": de verklaring van ADD Connect inzake het door haar gevoerde beleid ten aanzien van de verwerking van persoonsgegevens, welke te raadplegen is op de ADD Telecom Website; www.addtelecom.nl; 1.9 "Dienst" of "Diensten": de dienst(en), in het bijzonder de telecommunicatiedienst(en), die ADD Connect van tijd tot tijd aanbiedt; 1.10 "Dienstenaanbieder": elke netwerk- of dienstenaanbieder die ADD Connect geboden acht, waarmee ADD Connect zal samenwerken om de Diensten te leveren; 1.11 "Gebruiker": degene die een Dienst afneemt of gebruikt, ongeacht of hij of zij Klant is; 1.12 "Geschillencommissie": de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken; 1.13 "Klant": de natuurlijke of rechtspersoon aan wie ADD Connect een aanbod heeft gedaan of degene die zich bij ADD Connect heeft aangemeld voor het sluiten van een Overeenkomst, dan wel met wie ADD Connect een Overeenkomst heeft gesloten; 1.14 "Overeenkomst": de overeenkomst tussen ADD Connect en de Klant tot levering van een of meer Diensten; 1.15 "Persoonlijke Informatie": de persoonsgegevens van Klanten en Gebruikers die ADD Connect kan verwerken krachtens deze Algemene Voorwaarden en de ADD Connect Privacy Verklaring; 1.16 "Tarieven": de voor de Klant geldende tarieven voor het gebruik van de Diensten, welke Tarieven van tijd tot tijd wijzigen en op de ADD Connect Website te raadplegen zijn; 1.17 "Vervaldatum": de datum die vermeld staat op een door ADD Connect aan een Klant verstuurde factuur en waarop uiterlijk de factuur betaald moet zijn. 2. Toepasselijkheid en wijzigingen van deze Algemene Voorwaarden 2.1 Op de levering van alle Diensten, alsmede op alle aanbiedingen door ADD Connect en op alle aanmeldingen door de Klant voor de levering van Diensten zijn uitsluitend deze Algemene Voorwaarden, de Overeenkomst en de Tarieven van toepassing. Op afwijkende of aanvullende bepalingen kan de Klant slechts een beroep doen indien deze uitdrukkelijk en schriftelijk door ADD Connect zijn aanvaard. 2.2 Voor zover redelijkerwijs mogelijk, zal ADD Connect de Algemene Voorwaarden bij iedere aanbieding ter hand stellen dan wel raadpleegbaar stellen. De Algemene Voorwaarden zijn te vinden op de ADD Telecom Website. Op verzoek van de Klant zal ADD Connect de Klant een exemplaar van de geldende Algemene Voorwaarden toesturen. 2.3 De toepasselijkheid op de Diensten van enige door de Klant gehanteerde algemene voorwaarden is uitdrukkelijk uitgesloten. 2.4 Indien enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden nietig blijkt of wordt vernietigd, zullen alle andere bepalingen volledig van kracht blijven. Iedere eventueel nietige of vernietigde bepaling kan door ADD Connect terstond worden vervangen door een nieuwe bepaling die zoveel mogelijk de juridische en economische strekking van de nietige of vernietigde bepaling benadert. 2.5 ADD Connect kan deze Algemene Voorwaarden te allen tijde en met onmiddellijke ingang wijzigen door de Klant daarvan in kennis te stellen. De Klant gaat ermee akkoord, dat indien de Klant na ontvangst van deze kennisgeving besluit gebruik te maken van de Diensten respectievelijk dat gebruik te continueren, hij aan deze Algemene Voorwaarden is gebonden zoals zij zijn of worden gewijzigd. De voormelde kennisgeving kan de Klant worden verstrekt met de factuur, per post of per e-mail. 2.6 De Algemene Bepalingen opgenomen in afdeling A van deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle Diensten. De Bijzondere Bepalingen opgenomen in afdeling B van deze Algemene Voorwaarden zijn slechts van toepassing op de Dienst waarop die Bijzondere Bepalingen betrekking hebben. In het geval van strijdigheid tussen een Algemene Bepaling en een toepasselijke Bijzondere Bepaling zal de Bijzondere Bepaling prevaleren. 3. De totstandkoming van de Overeenkomst 3.1 De Klant kan zich schriftelijk of op elektronische wijze aanmelden bij ADD Connect voor de Diensten. 3.2 Het staat ADD Connect vrij om zonder opgaaf van reden een aanmelding van een Klant te weigeren en derhalve geen Overeenkomst met die desbetreffende Klant aan te gaan. 3.3 De Klant zijnde een natuurlijke persoon verklaart ten minste 18 jaar oud te zijn en een vaste verblijfplaats in Nederland te hebben. De Klant zijnde een rechtspersoon wordt vertegenwoordigd door een natuurlijke persoon die verklaart dat hij over voldoende vertegenwoordigingsbevoegdheid beschikt om de Overeenkomst aan te gaan, alsmede dat de rechtspersoon in Nederland gevestigd is. 3.4 De Overeenkomst komt tot stand door aanvaarding door ADD Connect van de aanmelding van de Klant voor de Diensten, welke aanvaarding wordt bevestigd door ADD Connect aan de Klant door verzending van een debiteurnummer. 4. De Diensten 4.1 Om de Diensten te leveren, kan ADD Connect gebruik maken van een Dienstenaanbieder. Met inachtneming van het bepaalde in deze Algemene Voorwaarden en de ADD Connect Privacy Verklaring ten aanzien van Persoonlijke Informatie, machtigt de Klant ADD Connect tot het aan een Dienstenaanbieder verstrekken van alle gegevens, kennisgevingen, aanstellingen en andere volmachten die ADD Connect noodzakelijk acht om de Diensten te leveren. 4.2 ADD Connect garandeert niet dat de Diensten continu of zonder storingen beschikbaar zullen zijn. ADD Connect zal zich naar redelijkheid inspannen de door de Gebruiker aan ADD Connect schriftelijk of telefonisch gemelde storingen in de Diensten en andere klachten binnen een redelijke termijn te onderzoeken en mogelijkerwijs te verhelpen en de Klant daarvan schriftelijk, telefonisch of op elektronische wijze op de hoogte te stellen. 4.3 De Gebruiker is verantwoordelijk voor het rechtmatig gebruiken van deugdelijke en geschikte Apparatuur voor het verkrijgen van toegang tot en het gebruiken van de Diensten. ADD Connect is niet verantwoordelijk voor het verschaffen of onderhouden van, of het oplossen van storingen in, de Apparatuur van de Gebruiker. (a) ter waarborging van de veiligheid of integriteit van het netwerk van ADD Connect of van een Dienstenaanbieder gedurende een noodsituatie; (b) indien de Klant niet aan zijn betalingsverplichtingen onder deze Algemene Voorwaarden voldoet of anderszins tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen onder deze Algemene Voorwaarden of de Overeenkomst, dan wel redelijkerwijs door ADD Connect kan worden aangenomen dat de Klant zal tekortschieten; (c) indien gedurende twaalf (12) achtereenvolgende maanden geen gebruik is gemaakt van de overeengekomen Dienst; (d) indien ADD Connect de Klant niet, na zich daartoe in redelijkheid te hebben ingespannen, op het door de Klant opgegeven adres of telefoonnummer kan bereiken. 5. Aansprakelijkheid voor het gebruik van de Diensten 5.1 De Klant zal ADD Connect voor het gebruik van de Diensten de kosten betalen overeenkomstig het bepaalde in artikel 6. 5.2 De Klant is verantwoordelijk en aansprakelijk voor alle toegang tot, gebruik van, en kosten voor gebruik van de Diensten via de door de Klant aan ADD Connect berichte aansluiting(en) of via wachtwoorden of toegangscodes van de Klant. Het voorgaande geldt eveneens voor enig gebruik van de Diensten door onbevoegde Gebruikers via de aansluiting(en) van de Klant of via wachtwoorden of toegangscodes van de Klant, tot het moment dat dit onbevoegd gebruik aan ADD Connect is gemeld en door ADD Connect de toegang tot de Diensten via de aansluiting(en) van de Klant of via wachtwoorden of toegangscodes van de Klant is geblokkeerd. 5.4 De Klant is steeds volledig aansprakelijk voor enige tekortkoming in de naleving van de Overeenkomst en de Algemene Voorwaarden door iedere Gebruiker, ongeacht of de Gebruiker ook rechtstreeks kan worden aangesproken door ADD Connect. 6. Tarieven, kosten en betaling 6.1 Tenzij anders bepaald in deze Algemene Voorwaarden, wordt de Klant door ADD Connect in maandelijkse termijnen achteraf gefactureerd voor het gebruik van de Diensten. ADD Connect kan de frequentie van facturering te allen tijde wijzigen na voorafgaande kennisgeving aan de Klant. 6.2 De facturen worden door ADD Connect vastgesteld overeenkomstig de Tarieven die gelden op het moment dat van de onderscheiden Diensten gebruik is gemaakt. ADD Connect kan de aan het Abonnement verbonden Tarieven te allen tijde wijzigen. De Tarieven worden door ADD Connect bekend gemaakt op de ADD TELECOM Website en zijn bij ADD Connect op te vragen. Alle Tarieven zijn exclusief BTW tenzij anders is aangegeven. 6.3 De facturen zullen in beginsel door de Klant door middel van automatische incasso worden voldaan. Op verzoek van de Klant kan ADD Connect in bijzondere gevallen besluiten dat de Klant gerechtigd is de facturen door overschrijving te voldoen. 6.5 Indien de Klant gerechtigd is de facturen door overschrijving te voldoen dan is hij gehouden de factuur uiterlijk op de Vervaldatum aan ADD Connect te betalen op een door ADD Connect aan te wijzen bank- of girorekening. 6.6 Indien een factuur naar het oordeel van de Klant onjuist of onvolledig is, dan is de Klant bevoegd ADD Connect daarvan binnen dertig dagen na de factuurdatum schriftelijk in kennis stellen, met specificatie van de bedragen die naar de mening van de Klant onjuist zijn. 6.7 De Klant is, in het geval van gemotiveerde schriftelijke betwisting van de factuur, bevoegd het reeds overeenkomstig artikel 6.4 overgemaakte bedrag te storneren, dan wel de betaling van de factuur op te schorten. ADD Connect blijft echter te allen tijde gemachtigd het onbetwiste deel van een factuur overeenkomstig artikel 6.4 (alsnog) over te boeken van de door de Klant gehouden bank- of girorekening, zulks indien van toepassing. 6.8 Na gemotiveerde schriftelijke betwisting van de factuur door de Klant, zal de hoogte van de factuur worden heroverwogen en definitief worden vastgesteld door ADD Connect. Zo nodig verzendt ADD Connect alsdan een nieuwe factuur met een nieuwe Vervaldatum. 6.11 Behoudens tegenbewijs, geldt de administratie van ADD Connect als doorslaggevend bewijs voor het gebruik van de Diensten en de door de Klant verschuldigde bedragen. 6.12 ADD Connect kan besluiten een percentage (door ADD Connect vast te stellen) van de door haar van de Klant ontvangen factuurbetalingen aan derden, zoals instellingen en organisaties zonder winstoogmerk, af te dragen. ADD Connect kan met het oog hierop de Klant vragen aan haar aan te geven welke instelling of organisatie zijn voorkeur heeft. ADD Connect zal naar redelijkheid trachten rekening te houden met de voorkeur van de Klant, maar is daar op generlei wijze aan gebonden. 6.13 De Klant noch de derde kan aan artikel 6.12 rechten ontlenen, de Klant in het bijzonder niet het recht om aan enig ander dan aan ADD Connect bevrijdend te betalen hetgeen hij uit hoofde van de Overeenkomst verschuldigd is. ADD Connect blijft, met inachtneming van deze Algemene Voorwaarden, uitsluitend rechthebbende van de door de Klant overgemaakte gelden. 7 Bellimiet en verrekening in geval van een advanced abonnement 7.1 ADD Connect kan naar eigen inzicht en op elk tijdstip een Bellimiet op de rekening van de Klant toepassen en/of een tussentijdse betaling eisen. 7.2 Indien de Klant meent meer gebruik van de Diensten te zullen maken dan zijn door ADD Connect vastgestelde Bellimiet toestaat, kan de Klant ADD Connect verzoeken een ruimere Bellimiet vast te stellen. Bij eventuele afwijzing van zo'n verzoek is ADD Connect niet gehouden de afwijzing te motiveren. 7.3 ADD Connect kan te allen tijde haar vorderingen op de Klant of, ingeval van diens aansprakelijkheid, de Gebruiker verrekenen met vorderingen van de Klant of Gebruiker op ADD Connect. 7.4 De Klant is niet gerechtigd zonder schriftelijke toestemming van ADD Connect tot enigerlei vorm van verrekening van haar schulden aan ADD Connect over te gaan. 8 Persoonlijke Informatie 8.1 ADD Connect hecht veel waarde aan het beschermen van de privacy van de Klant, redenen waarom zij een eigen privacy beleid uitvoert, zoals uiteengezet in de ADD Connect Privacy Verklaring. 8.2 Onverminderd het gestelde in de ADD Connect Privacy Verklaring, kan ADD Connect in ieder geval persoonlijke en of bedrijf informatie verwerken, welke bestaat uit: (a) (bedrijfs)naam, contactpersoon, adres, e-mail adres, telefoonnummer(s), geboortedatum, rijbewijsnummer, paspoortnummer, of het nummer van enig ander legitimatiebewijs en uittreksel van de kamer van koophandel; (b) details en status van alle rekeningen bij ADD Connect of bij de aan ADD Connect gelieerde rechtspersonen; (c) gegevens aangaande het kredietverleden, inclusief gegevens betreffende de kredietwaardigheid, Bellimieten en Beltegoeden; (d) gegevens betreffende de kredietwaardigheid of de kredietcapaciteit; en (e) verkeersgegevens betreffende het gebruik van de Diensten, inclusief de telefoonnummers waarnaar gebeld is en de daarmee samenhangende persoonlijke- en/of bedrijfsgegevens. 8.3 De Klant staat in voor de correctheid en volledigheid van de gegevens die hij verstrekt bij zijn aanmelding voor de Diensten en zal ADD Connect steeds onmiddellijk in kennis stellen van latere wijzigingen in zijn aanmeldingsgegevens. 8.5 De Klant verstrekt op het eerste verzoek van ADD Connect (meer of aanvullende) correcte en volledige informatie en/of bewijsstukken ter zake steeds wanneer ADD Connect zulks nodig acht. Het niet nakomen van deze bepaling vormt een schending van deze Algemene Voorwaarden, op grond waarvan ADD Connect, zonder nadere ingebrekestelling, de levering van de Dienst kan opschorten en de Overeenkomst ontbinden. 8.6 De Klant kan zijn Persoonlijke Informatie die door ADD Connect wordt verwerkt inzien via de ADD TELECOM Website en, zo nodig, corrigeren of wijzigen volgens de instructies op de ADD TELECOM Website. (a) uitvoering van de Diensten ten aanzien van Gebruikers; (b) het toepassen van het kredietbeleid van ADD Connect op de aanmelding van de Klant voor de Diensten en op het gebruik van de Diensten door de Klant; (c) voor het lopend kredietbeheer van de rekening(en) van de Klant bij ADD Connect of aan ADD Connect gelieerde rechtspersonen, inclusief het innen van achterstallige betalingen; (d) het lopend onderhoud van kredietgegevens die op de Klant betrekking hebben; (e) ontwikkeling, onderzoek en promotie van producten en diensten van ADD Connect; en (f) het onderzoeken en tegengaan van (mogelijke) fraude, misbruik of gebruik in strijd met de Overeenkomst en de Algemene Voorwaarden van de Diensten. 8.8 Persoonlijke Informatie wordt door ADD Connect bewaard zo lang als de Wet bescherming persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet zulks toestaan. 8.9 Overdracht van de Persoonlijke Informatie en bloc kan plaatsvinden ingeval van een een activa-overdracht aan een derde, zoals een dochtervennootschap van ADD Connect of een derde koper. In zo'n geval zullen de Klanten daarover van tevoren worden verwittigd. 8.10 De Klant is zich ervan bewust en gaat ermee akkoord dat ADD Connect op de ADD TELECOM Website Persoonlijke Informatie bekend kan maken aan eenieder die het wachtwoord van de Klant correct invoert. 9. Aansprakelijkheid 9.1 ADD Connect (waaronder voor de toepassing van dit artikel 9 tevens worden begrepen de werknemers en vertegenwoordigers van ADD Connect) is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van gebeurtenissen of omstandigheden buiten haar macht, waartoe onder meer wordt gerekend: (i) niet-beschikbaarheid, vertraging in de levering of storingen van, alsmede gebreken in netwerken, informatie, producten en diensten van derden (inclusief Dienstenaanbieders), (ii) stakingen of arbeidsonrust, en (iii) door de wetgever, de overheid, de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) of enig ander daartoe bevoegde autoriteit genomen besluit of uitgevaardigde regels, aanwijzingen of bevelen. 9.2 Onverminderd de toepasselijke uitsluitingen van aansprakelijkheid, is de Klant of, indien van toepassing, de Gebruiker verplicht zijn eventuele schade te beperken. 9.3 De aansprakelijkheid van ADD Connect, op welke grond dan ook, is jegens de Klant of jegens anderen die via de Klant aanspraken maken, met inachtneming van het bepaalde in artikel 9.4 en 9.5, beperkt tot, ter keuze van ADD Connect: (i) vergoeding van directe schade tot maximaal het bedrag van de laatste maandfactuur die de Klant terzake de Diensten heeft voldaan, of (ii) het op kosten van ADD Connect opnieuw leveren van de Diensten of betaling door ADD Connect van de kosten om gelijkwaardige diensten te laten leveren. 9.4 ADD Connect is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade of gevolgschade, waaronder begrepen verlies of beschadiging van gegevens en derving van inkomsten, winst of omzet. 9.5 Met geen enkel onderdeel van deze Algemene Voorwaarden wordt beoogd de aansprakelijkheid van ADD Connect voor overlijden of persoonlijk letsel als gevolg van opzet of grove nalatigheid van ADD Connect uit te sluiten of te beperken. 10. Vrijwaring De Klant vrijwaart ADD Connect voor, en zal ADD Connect alle schade en kosten (inclusief kosten van juridische bijstand) vergoeden die voortvloeien uit, aanspraken van derden jegens ADD Connect, welke aanspraken voortkomen uit of verband houden met (i) het gebruik van de Diensten door Gebruikers via de aansluitingen van de Klant, welk gebruik in strijd is met de wet ofwel met de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden en de Overeenkomst, of (ii) het door Gebruiker op enigerlei andere wijze toerekenbaar niet nakomen van deze Algemene Voorwaarden of de Overeenkomst. 11. Overdracht 11.1 Het is de Klant niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ADD Connect de Overeenkomst of enige van zijn rechten of verplichtingen onder deze Algemene Voorwaarden of onder de Overeenkomst aan een derde over te dragen, tenzij uitdrukkelijk anders is bepaald in deze Algemene Voorwaarden. 11.2 De Klant geeft hierbij bij voorbaat toestemming aan ADD Connect tot overdracht van de Overeenkomst aan een door ADD Connect aan te wijzen derde. 12.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. 12.3 Indien ADD Connect de Overeenkomst opzegt en een Klant of andere Gebruiker uit hoofde daarvan nog een vordering op ADD Connect heeft, kan ADD Connect naar eigen keuze de Gebruiker tot de overeengekomen Bellimiet van de Diensten gebruik laten maken, dan wel het verschuldigde (terug)betalen aan de Klant. 13. Geschillenregeling 13.1 Geschillen tussen een Klant, zijnde een consument, en ADD Connect over de totstandkoming of de uitvoering van de Overeenkomst met betrekking tot door ADD Connect te leveren of geleverde Diensten, kunnen zowel door de Klant (consument) als door ADD Connect worden voorgelegd aan de Geschillencommissie (adres: Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag). 13.2 a. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de Klant (consument) zijn klacht eerst schriftelijk aan ADD Connect heeft voorgelegd. b. ADD Connect zal hierop binnen dertig dagen na ontvangst van de klacht schriftelijk inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval zal aan de Klant (consument) binnen die termijn schriftelijk kenbaar worden gemaakt wanneer de inhoudelijke reactie uiterlijk aan hem wordt meegedeeld. 13.3 Binnen dertig dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie van ADD Connect, dan wel binnen dertig dagen na het verstrijken van de datum waarop volgens het bepaalde in het tweede lid onder b had moeten worden gereageerd, kan de Klant (consument) het geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie. 13.4 Wanneer de Klant (consument) een geschil voorlegt aan de Geschillencommissie is ADD Connect aan deze keuze gebonden. Indien ADD Connect dit wil doen, moet hij de Klant (consument) schriftelijk vragen zich binnen vijf weken uit te spreken of hij daarmee akkoord gaat. ADD Connect dient daarbij aan te kondigen dat hij zich na het verstrijken van voornoemde termijn vrij zal achten het geschil aan de gewone rechter voor te leggen. 13.5 De Geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de bepalingen van het voor haar geldende reglement. Het reglement van de Geschillencommissie is te vinden op de website www.geschillencommissie.nl en wordt desgevraagd toegezonden. De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd. 14. Toepasselijk recht en jurisdictie 14.1 Deze Algemene Voorwaarden en de Overeenkomst worden beheerst door en zullen worden uitgelegd in overeenstemming met het Nederlands recht. Niettemin worden de bepalingen van regelend recht van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek in hun geheel uitgesloten. 14.2 Onverminderd het bepaalde in artikel 13, zullen alle geschillen welke tussen ADD Connect en de Klant mochten ontstaan terzake deze Algemene Voorwaarden, de Overeenkomst of de Diensten ter beoordeling worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Den Haag, onverminderd het recht van de Klant om binnen een maand nadat door ADD Connect een beroep op dit artikel is gedaan aan te geven dat hij voor de bevoegde rechter van zijn woonplaats wenst te worden gedagvaard. 15. Gehele Overeenkomst en doorwerking naar Gebruikers 15.1 Deze Algemene Voorwaarden, de Overeenkomst en de Tarieven vormen, met inachtneming van het bepaalde in artikel 2, de volledige overeenkomst tussen de Klant en ADD Connect met betrekking tot de levering van de Diensten en komen, voor zover dit op grond van het toepasselijk recht is toegestaan, in de plaats van alle andere verklaringen, toezeggingen of voorwaarden van ADD Connect ter zake de levering van de Diensten. 15.2 Gebruikers kunnen overeenkomstig artikel 251 van Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek een beroep doen op en gehouden worden aan deze Algemene Voorwaarden indien zij gebruik maken van de Diensten, met dien verstande dat indien zij geen Klant zijn, zij geen rechten kunnen claimen die niet door deze Algemene Voorwaarden als overdraagbaar zijn gekwalificeerd.

  1. Kennisgevingen, overige voorwaarden en contact

16.1 Enige onder deze Algemene Voorwaarden vereiste of mogelijke kennisgeving dient, tenzij anders vermeld, schriftelijk en per post te geschieden. 16.2  Privacy verklaring & Cookiebeleid zijn van toepassing op diensten en de werkwijze van ADD 16.3 Contactgegevens ADD Connect BV: Van Dusseldorpstraat 40 4461 LV Goes Tel.: +31(0)88-7 99 11 00 Email: info@addmail.pro

Algemene voorwaarden ADD Connect BV aangeboden telefoondienst

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten en offertes terzake de door ADD Connect BV ingeschreven in het handelsregister van de kamer van koophandel onder nummer 56831056(hierna ADD Connect) aangeboden Telefoondienst, zoals dit staat beschreven op de website www.telefoonbeantwoording.com, ADD Business Point, www.addbusinesspoint.nl of ADD Business Center, www.addbusinesscenter.nl of andere direct of indirect aan ADD Connect gelieerde ondernemingen beperkt tot telecom diensten zoals deze staan vermeld op de website van ADD Telefoondienst, www.telefoonbeantwoording.com. Deze voorwaarden zijn niet van toepassing op andere diensten of producten van ADD Connect BV, aan haar wederpartij(en) (hierna te noemen wederpartij) verleende diensten dan wel geleverde producten van welke aard ook, tenzij hiervan door partijen nadrukkelijk en met wederzijds akkoord wordt afgeweken en dit schriftelijk wordt vastgelegd. Toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van wederpartij worden uitdrukkelijk van de hand gewezen. 2. Alle aanbiedingen en offertes van ADD Connect aangeboden Telefoondienst zijn vrijblijvend en exclusief BTW, de prijs per aangenomen gesprek is per tijdseenheid van 3 minuten. ADD Connect aangeboden Telefoondienst is gerechtigd de geldende prijzen en tarieven aan te passen. ADD Connect aangeboden Telefoondienst geeft wederpartij hiervan schriftelijk kennis. De prijsaanpassing/ tariefwijziging gaat in één maand na datum van de schriftelijke kennisgeving. Indien de contractant niet akkoord wenst te gaan met de prijsaanpassing/tariefwijziging is deze gerechtigd binnen acht werkdagen na de schriftelijke kennisgeving de overeenkomst per aangetekende brief op te zeggen tegen de in de kennisgeving van ADD Connect aangeboden Telefoondienst genoemde datum waarop de wijziging in werking zou treden. 3. Betaling van de door ADD Connect aangeboden Telefoondienst geleverde diensten en/of producten vindt als volgt plaats: per maand vooraf worden de overeengekomen abonnementstarieven geïncasseerd of gefactureerd en per maand achteraf en geschiedt de verrekening betreffende het aantal uitgevoerde diensten en eventuele extra diensten waarvan is gebruik gemaakt. Betalingen geschieden via automatische machtiging. Wederpartij machtigt ADD Connect aangeboden Telefoondienst tot automatische incasso van zowel de abonnementskosten als de per maand verschuldigde bedragen en zal daar alle medewerking aan verlenen. 4. Bij niet dan wel niet tijdige betaling is wederpartij van rechtswege in verzuim. Wederpartij is vanaf dat moment rente van 1,5 % per maand verschuldigd over het openstaande bedrag en is wederpartij tevens gehouden tot volledige vergoeding van buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten, waaronder begrepen alle kosten berekend door externe deskundigen (advocaatkosten ingebrepen) verband houdende met de inning van de vordering van ADD Connect aangeboden Telefoondienst op wederpartij. De hoogte van deze kosten worden vastgesteld op minstens 15% van het verschuldigde. Voorts is ADD Connect aangeboden Telefoondienst gerechtigd bij niet (tijdige) betaling administratiekosten in rekening te brengen van ten minste € 35,-. 5. Indien wederpartij in gebreke blijft met de nakoming van de overeenkomst, daaronder begrepen het niet (tijdig) voldaan aan zijn/haar betalingsverplichtingen, is ADD Connect aangeboden Telefoondienst gerechtigd haar dienstverlening vanaf het moment waarop de vordering opeisbaar is geworden te staken en op te schorten. Indien het telecommunicatieverkeer van wederpartij hinder veroorzaakt voor de bedrijfsvoering van ADD Connect aangeboden Telefoondienst kan ADD Connect aangeboden Telefoondienst de dienstverlening tijdelijk of indien nodig geheel buiten gebruik stellen, zulks ter beoordeling van ADD Connect aangeboden Telefoondienst. 6. Behoudens gevallen van grove schuld of opzet aanvaardt ADD Connect aangeboden Telefoondienst geen aansprakelijkheid uit welke hoofde dan ook, noch is zij verplicht tot vergoeding van schade van welke aard en onder welke noemer ook, ontstaan als gevolg van het niet, niet tijdig of niet behoorlijk verzenden, ontvangen, doorgeven, weergeven en uitvoeren van de door ADD Connect aangeboden Telefoondienst verleende diensten. Dit geldt ook indien er een vertraging heeft plaatsgevonden in het verzenden, ontvangen, doorgeven en uitvoeren van de verleende diensten. Wederpartij vrijwaart ADD Connect aangeboden Telefoondienst voor (de gevolgen van) iedere aansprakelijkheid van ADD Connect aangeboden Telefoondienst jegens derden. 7. Tekortkoming van ADD Connect aangeboden Telefoondienst in de nakoming van de overeenkomst is niet aan ADD Connect aangeboden Telefoondienst toerekenbaar, indien de tekortkoming het gevolg is van of verband houdt met een buiten de macht van ADD Connect aangeboden Telefoondienst gelegen omstandigheid. Als hoedanig geldt in ieder geval het uitvallen van diensten van de telefoon, elektriciteit en internet 8. Onverminderd het voorgaande is de aansprakelijkheid van ADD Connect aangeboden Telefoondienst voor schade geleden door wederpartij en/of eventuele betrokken derden beperkt tot maximaal € 2.000,00 per gebeurtenis (waarbij een reeks van samenhangende gebeurtenissen wordt aangemerkt alséén gebeurtenis) dan wel indien ADD Connect aangeboden Telefoondienst voor de schadeveroorzakende gebeurtenis is verzekerd tot het bedrag dat terzake door de verzekeraar wordt uitgekeerd. Schade dient zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen één maand na ontstaan daarvan aan ADD Connect aangeboden Telefoondienst schriftelijk te worden medegedeeld. Aansprakelijkheid voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie, is uitgesloten. 9. ADD Connect aangeboden Telefoondienst is verplicht tot geheimhouding van alle aan haar wegens de te verlenen diensten toevertrouwde en de haar in verband met de uitvoering daarvan ter ore gekomen informatie. ADD Connect aangeboden Telefoondienst zal de overeenkomst naar haar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de vereisten van goed werkmanschap uitvoeren. Indien en voor zover een goede uitvoering van de overeenkomst zulks vereist is ADD Connect aangeboden Telefoondienst gerechtigd bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door derden. 10. ADD Connect aangeboden Telefoondienst is bevoegd wijzigingen in deze algemene voorwaarden aan te brengen. Deze wijzigingen treden in werking op het door ADD Connect aangeboden Telefoondienst aangekondigde tijdstip. De gewijzigde voorwaarden zullen door ADD Connect aangeboden Telefoondienst tijdig aan wederpartij worden toegezonden. Is er geen tijdstip van inwerkingtreding van de gewijzigde voorwaarden aangekondigd, dan treden die wijzigingen in werking op het moment dat deze aan wederpartij schriftelijk zijn medegedeeld.

  1. Privacy verklaring & Cookiebeleid zijn van toepassing op diensten en de werkwijze van ADD

Verklarende woorden lijst: Telefoondienst: hier wordt onder verstaan het beantwoorden van telefoongesprekken van de klant met instructies zoals aangegeven op het intakeformulier Klant: Het bedrijf dat de samenwerkingsovereenkomst is aangegaan en heeft ondertekend Contact gegevens ADD Connect BV: Van Dusseldorpstraat 40 4461 LV Goes Tel.: +31(0)88-7 99 11 00 Email: info@addmail.pro Download als pdf: Algemene voorwaarden telefoondienst

Algemene voorwaarden inkomende post, scanpost en digitalepost onder het label ADD Post

Deze algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de diensten zoals deze wordt aangeboden op de website van ADD Post met betrekking tot inkomende post: www.addpost.nl, ADD Business Point, www.addbusinesspoint.nl of ADD Business Center, www.addbusinesscenter.nl of andere direct of indirect aan ADD Connect BV gelieerde ondernemingen beperkt tot post diensten zoals deze staan vermeld op de website van ADD post, www.addpost.nl. Deze voorwaarden zijn niet van toepassing op andere diensten of producten van ADD Connect BV; Het verwerken van inkomende post, scanpost en digitale post is een service die door ADD Connect B.V. gevestigd aan Van Dussedorpstraat 40 te Goes en ingeschreven in het handelsregister onder nummer 56831056 ( hierna te noemen ADD) wordt geleverd aan bedrijven en particulieren die een overeenkomst zijn aangegaan met ADD of andere direct of indirect aan ADD Urban BV gelieerde ondernemingen beperkt tot post diensten zoals deze staan vermeld op de website van ADD post, www.addpost.nl. Op de punten waar in onderstaande aanvullende voorwaarden wordt gesproken over "inkomende post diensten" heeft dit betrekking op fysiek inkomende post, scanpost en digitale post. Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de algemene voorwaarden van FENIT, gedeponeerd ter Griffie van de Arrondissementsrechtbank te Den Haag op 3 juni 2003 onder nummer 60/2003 van toepassing. Een exemplaar zenden wij u desgewenst kosteloos toe. De algemene voorwaarden zijn ook via Internet in te zien: http://www.addpost.nl/algemene-voorwaarden/fenit/. Door het tekenen van een offerte of overeenkomst van ADD met de dienstverlening inkomende scanpost, digitale post en het fysiek verwerken van inkomende post, of het invullen van een checklist mbt het verwerken van inkomende poststukken geeft u te kennen de inhoud van de FENIT voorwaarden grondig te hebben bestudeerd en de FENIT voorwaarden te erkennen als de bepalende voorwaarden bij deze overeenkomst. In aanvulling op de FENIT voorwaarden zijn onderstaande voorwaarden van toepassing op de dienstverlening die door u bij ADD wordt afgesloten. Inkomende post diensten 1. U gaat ermee akkoord en garandeert dat de inkomende post diensten niet onrechtmatig, illegaal of voor frauduleuze redenen wordt gebruikt danwel gaat gebruiken. Ook is uw gebruik van de postdienstverlening, het verzenden van o.a. poststukken, niet in strijd met de algemene voorwaarden van PostNL. 2. U bevestigt dat uw gebruik van de inkomende post diensten niet in tegenspraak is met enig Nederlands recht. 3. Voor het automatisch doorzenden van de post van uw postadres naar het postadres van het ADD Scancentrum kunt u gebruikmaken van de PostNL “verhuisservice”of “doorzendservice” dienstverlening. Voor het gebruik van deze diensten dienst u bij PostNL één van deze overeenkomsten afsluiten en voldoen aan de hiervoor geldende algemene voorwaarden van PostNL. 4. U gaat ermee akkoord dat ADD geen verantwoordelijkheid heeft voor het niet of te laat afleveren van de te verwerken poststukken door de betreffende postbezorger. ADD is daarnaast op geen enkele manier verantwoordelijk voor schade, direct danwel indirect, door niet, verkeerd of te laat verwerkte poststukken, of poststukken die u niet, te laat of verkeerd bereiken. 5. Het is de verantwoordelijkheid van U om ervoor zorg te dragen dat het adres op de te verwerken poststukken exact gelijk is aan het adres van het scancentrum van ADD. 6. Ontvanger van poststukken. ADD wordt, door het afsluiten van de inkomende post diensten overeenkomst, door de rechtmatige ontvanger van de poststukken, gerechtigd om de poststukken geadresseerd aan u of Uw organisatie in ontvangst te nemen en te openen. ADD accepteert de ontvangst van normale, voldoende gefrankeerde poststukken. Dit is ook van toepassing voor aangetekende poststukken, geadresseerd aan u of uw organisatie, zal aannemen, openen en verwerken. Als U besluit om de aan u geadresseerde poststukken niet in ontvangst wilt of kunt nemen dan is ADD gerechtigd om deze, aangetekende en normale poststukken, retour afzender te sturen. 7. Rembours zendingen. ADD accepteert geen poststukken welke naar ons gezonden worden onder rembours. 8. Scanning. Bij het accepteren van deze voorwaarden autoriseert u ADD voor het scannen van uw inkomende poststukken. ADD is gerechtigd om de buitenkant van de poststukken te digitaliseren, de poststukken te openen, en de inhoud te digitaliseren. ADD is gerechtigd om het scannen van uitzonderlijk grote poststukken te weigeren. Uitzonderlijke grote poststukken zijn poststukken waarbij het aantal te scannen pagina’s van dit poststuk het gemiddelde aantal pagina’s van te scannen poststukken van ADD met 50% overschrijdt. Poststukken welke niet door ADD gedigitaliseerd en verwerkt worden zijn o.a. (i) tijdschriften, (ii) boeken, (iii) brochures en (iv) catalogi. 9. Archief periode. Afhankelijk van de gekozen inkomende post diensten worden de poststukken na 2 weken aan u geretourneerd dan wel na 3 maanden vernietigd dan wel voor een periode van 7 jaren gearchiveerd. Exacte instructies voor het archiveren kunt u kwijt op de checklist. U gaat akkoord dat ADD de poststukken na het verlopen van de bewaartermijn professioneel vernietigt. 10. Poststukken met Geld, cheques, sieraden en andere kostbaarheden. U gaat ermee akkoord dat ADD niet verantwoordelijk is voor inhoud die meegezonden wordt in een poststuk dat wij voor u moeten verwerken danwel digitaliseren. U gaat akkoord dat het uw verantwoordelijkheid is verzenders van deze poststukken hier vooraf over in te lichten. Het verzenden en verwerken van dergelijke poststukken is volledig voor uw risico. 11. Stopzetting. Na afloop van de looptijd van de overeenkomst dan wel na stopzetting van deze overeenkomst zal ADD stoppen met het openen, scannen en/of verwerken van uw inkomende poststukken. Er zal, indien nodig, nog eenmaal, 2 weken na de stopzetting, een verzending plaatsvinden van alle gescande dan wel onscanbare, dan wel gearchiveerde poststukken naar uw adres. Wanneer er na deze periode nog poststukken binnen komen, zullen deze poststukken na het scannen van de omslag retour afzender worden gestuurd. Het is mogelijk om extra dienstverlening af te sluiten om retourzending van deze poststukken met een 2- wekelijkse interval in stand te houden. 12. Overige voorwaarden. Privacy verklaring & Cookiebeleid zijn van toepassing op diensten en de werkwijze van ADD. Voor meer informatie: ADD Connect BV Van Dusseldorpstraat 40 4461 LV Goes Telefoon: 088-7 99 11 00 E-mail: info@addmail.pro www.addpost.nl   Download de algemene voorwaarden van ADD Post

General terms and conditions ADD Connect BV

1. Definitions

1.1 “Terms and Conditions”: these general terms and conditions that apply to the services as offered on the website of ADD Telecom: www.addtelecom.nl, ADD Business Point, www.addbusinesspoint.nl or ADD Business Center, www.addbusinesscenter.nl or other direct or indirectly ADD Connect affiliated companies limited to telecom services as they are listed on ADD Telecom's website, www.addtelecom.nl. These conditions do not apply to other services or products of ADD Connect BV; 1.2 "Equipment" means the equipment necessary to obtain access to or use of the Services; 1.3 "Call Credit Limit": the maximum amount for which use can be made of a Service at the associated Rates; 1.4 "Call Credit": the prepaid and still unused amount for which use can be made of a Service at the associated Rates; 1.5 "Payment number": a network connection point for connection with which a surcharge is due (in the Netherlands for example all 0900 numbers); 1.6 "ADD Telecom": ADD Telecom is a trade name of ADD Connect BV, with its registered office in Goes, registered with the Chamber of Commerce in Middelburg under registration number: 56831056; 1.7 "ADD Telecom Privacy Statement": the statement by ADD Connect regarding its policy with respect to the processing of personal data, which can be consulted on the ADD Telecom Website; www.addtelecom.nl; 1.8 "Service" or "Services" means the service(s), in particular the telecommunication service(s), which ADD Connect offers from time to time; 1.9 "Service Provider" means any network or service provider that considers ADD Connect to be offered, with which ADD Connect will work together to provide the Services; 1.10 "User": the person who purchases or uses a Service, regardless of whether he or she is a Customer; 1.11 "Disputes Committee": the Disputes Committee for Telecommunications of the Foundation of Disputes Committees for Consumer Affairs; 1.12 "Customer": the natural or legal person to whom ADD Connect has made an offer or the person who has registered with ADD Connect for the conclusion of an Agreement, or with whom ADD Connect has entered into an Agreement; 1.13 "Agreement": the agreement between ADD Connect and the Customer for the delivery of one or more Services; 1.14 "Personal Information": the personal data of Customers and Users that ADD Connect can process under these Terms and Conditions and the ADD Connect Privacy Statement; 1.15 "Rates": the rates applicable to the Customer for the use of the Services, which Rates change from time to time and can be consulted on the ADD Connect Website; 1.16 "Expiry Date": the date that is stated on an invoice sent by ADD Connect to a Customer and on which the invoice must be paid by the latest.

2. Applicability and changes to these General Terms and Conditions

2.1 On the delivery of all Services, as well as on all offers by ADD Connect and on all applications by the Customer for the delivery of Services, only these General Terms and Conditions, the Agreement and the Rates apply. The Customer may only invoke deviating or supplementary provisions if these have been accepted explicitly and written by ADD Connect. 2.2 Insofar as reasonably possible, ADD Connect will provide the General Terms and Conditions with every offer or make it available for consultation. The General Terms and Conditions can be found on the ADD Telecom Website. At the request of the Customer, ADD Connect will send the Customer a copy of the applicable General Terms and Conditions. 2.3 The applicability to the Services of any general terms and conditions used by the Customer is expressly excluded. 2.4 If any provision of these Terms and Conditions proves to be invalid or is nullified, all other provisions will remain in full force. Any possible invalid or nullified provision can be replaced by ADD Connect immediately with a new provision that approximates as far as possible the legal and economic intent of the invalid or nullified provision. 2.5 ADD Connect can change these Terms and Conditions at any time and with immediate effect by notifying the Customer. The Customer agrees that if the Customer decides to use the Services or continue to use that service after having received this notification, he will be bound by these General Terms and Conditions as they are or will be modified. The aforementioned notification can be provided to the Customer with the invoice, by mail or by e-mail. 2.6 The General Provisions included in section A of these General Terms and Conditions apply to all Services. The Special Provisions included in Section B of these General Terms and Conditions only apply to the Service to which these Special Provisions apply. In the event of a conflict between a General Provision and an applicable Special Provision, the Special Provision will prevail.

3. The conclusion of the Agreement

3.1 The Customer can register with ADD Connect for the Services written or electronically. 3.2 ADD Connect is free to refuse a Customer's registration without giving a reason and therefore does not enter into an Agreement with that Customer. 3.3 The Client being a natural person declares to be at least 18 years old and has a permanent residence in the Netherlands. The Client, being a legal entity, is represented by a natural person who declares that he has sufficient authority to enter into the Agreement, and that the legal person is established in the Netherlands. 3.4 The Agreement is concluded by acceptance by ADD Connect of the Customer's registration for the Services, which acceptance is confirmed by ADD Connect to the Customer by sending a debtor number.

4. The Services

4.1 In order to provide the Services, ADD Connect may use a Service Provider. With due consideration to the provisions of these General Terms and Conditions and the ADD Connect Privacy Statement regarding Personal Information, the Client authorizes ADD Connect to provide a Service Provider with all data, notifications, appointments and other proxies that ADD Connect deems necessary to provide the Services. 4.2 ADD Connect does not guarantee that the Services will be available continuously or without malfunctions. ADD Connect shall make reasonable efforts to investigate and possibly remedy the failures in the Services and other complaints reported by the User to ADD Connect written or by telephone within a reasonable period and to inform the Customer thereof written, by telephone or electronically. 4.3 The User is responsible for the lawful use of proper and appropriate Equipment for obtaining access to and use of the Services. ADD Connect is not responsible for providing, maintaining or resolving malfunctions in the User's Equipment. (a) to ensure the security or integrity of the ADD Connect network or of a Service Provider during a situation of emergency; (b) if the Customer does not fulfill his payment obligations under these General Terms and Conditions or otherwise fails to fulfill his obligations under these General Terms and Conditions or the Agreement, or can reasonably be assumed by ADD Connect that the Customer will fail; (c) if the agreed Service has not been used for twelve (12) consecutive months; (d) if ADD Connect cannot reach the Customer at the address or telephone number provided by the Customer after having made reasonable efforts to do so.

5. Liability for the use of the Services

5.1 The Customer shall pay ADD Connect for the use of the Services in accordance with the provisions of article 6. 5.2 The Customer is responsible and liable for all access to, use of, and costs for the use of the Services via the connection(s) communicated by the Customer to ADD Connect or via passwords or access codes of the Customer. The foregoing also applies to any use of the Services by unauthorized Users via the connection(s) of the Customer or via passwords or access codes of the Customer, until such unauthorized use has been reported to ADD Connect and by ADD Connect the access to the Services via the connection(s) of the Customer or via passwords or access codes of the Customer is blocked. 5.3 The Customer is always fully liable for any shortcoming in the compliance with the Agreement and the General Terms and Conditions by each User, regardless of whether the User can also be directly addressed by ADD Connect.

6. Rates, costs and payment

6.1 Unless otherwise provided in these Terms and Conditions, ADD Connect will invoice the Customer in monthly installments for the use of the Services. ADD Connect may change the frequency of invoicing at any time after prior notice to the Customer. 6.2 The invoices are set by ADD Connect in accordance with the Rates that apply at the time that the various Services have been used. ADD Connect may change the Rates associated with the Subscription at any time. The Rates are announced by ADD Connect on the ADD TELECOM Website and can be requested at ADD Connect. All Rates are exclusive of VAT unless otherwise indicated. 6.3 The invoices will in principle be paid by the Customer by means of direct debit. At the request of the Customer, ADD Connect may decide in special cases that the Customer is entitled to pay the invoices by bank transfer. 6.4 If the Customer is entitled to pay the invoices by bank transfer, he must pay the invoice to ADD Connect no later than the Expiration Date on a bank account or giro account to be designated by ADD Connect. 6.5 If, in the opinion of the Customer, an invoice is incorrect or incomplete, the Customer is authorized to inform ADD Connect thereof written within thirty days of the invoice date, specifying the amounts that are incorrect in the opinion of the Customer. 6.6 In case of motivated written dispute of the invoice, the Customer is entitled to reverse the amount already transferred in accordance with article 6.4 or to suspend the payment of the invoice. However, ADD Connect remains authorized at all times to transfer the undisputed part of an invoice in accordance with Article 6.4 (yet) to the bank or giro account held by the Customer, if applicable. 6.7 After substantiated written dispute of the invoice by the Customer, the amount of the invoice will be reconsidered and definitively determined by ADD Connect. If necessary, ADD Connect will then send a new invoice with a new Expiry Date. 6.8 For proof to the contrary, the administration of ADD Connect is the decisive proof for the use of the Services and the amounts due by the Customer. 6.9 ADD Connect may decide to charge a percentage (determined by ADD Connect) of the invoice payments it receives from the Client to third parties, such as institutions and non-profit organizations. ADD Connect can ask the Customer to indicate to him which institution or organization he prefers. ADD Connect will reasonably try to take into account the Customer's preference, but is not bound by it in any way. 6.10 Neither the Customer nor the third party can derive rights from Article 6.12, the Client in particular does not have the right to pay to any party other than to ADD Connect that he owes under the Agreement. ADD Connect will, with due observance of these Terms and Conditions, remain the holder of rights of the funds transferred by the Customer.

7 Call Credit Limit and settlement in case of an advanced subscription

7.1 ADD Connect may, at its own discretion and at any time, apply a Call Credit Limit to the account of the Customer and/or require an interim payment. 7.2 If the Customer thinks that he will make more use of the Services than his Call Credit Limit set by ADD Connect, the Customer may ask ADD Connect to establish a broader Call Credit Limit. In the event of a rejection of such a request ADD Connect is not obliged to motivate the rejection. 7.3 ADD Connect can at any time settle its claims against the Customer or, in case of his liability, the User against claims of the Customer or User on ADD Connect. 7.4 The Customer is not entitled to transfer to ADD Connect any form of settlement of its debts without written permission from ADD Connect.

8 Personal Information

8.1 ADD Connect attaches great importance to protecting the privacy of the Customer, reasons why it implements its own privacy policy, as set out in the ADD Connect Privacy Statement. 8.2 Without prejudice to the provisions in the ADD Connect Privacy Statement, ADD Connect can in any case process personal and/or company information, which consists of:(a) (company) name, contact person, address, e-mail address, telephone number(s), date of birth, drivers license number, passport number, or the number of any other proof of identity and excerpt from the Chamber of Commerce; (b) details and status of all accounts at ADD Connect or with legal entities affiliated to ADD Connect; (c) information about the credit history, including creditworthiness data, Call Credit Limits and Call Credits; (d) data concerning creditworthiness or credit capacity; and (e) traffic data concerning the use of the Services, including the telephone numbers to which the call was made and the related personal and/or company data. 8.3 The Customer guarantees the correctness and completeness of the data that he provides when registering for the Services and will immediately inform ADD Connect of any subsequent changes to his information of registration. 8.4 At the first request of ADD Connect, the Customer provides (more or additional) correct and complete information and/or supporting documents in this respect whenever ADD Connect deems this necessary. Failure to comply with this provision constitutes a violation of these General Terms and Conditions, under which ADD Connect may, in default without any further notice, suspend the delivery of the Service and terminate the Agreement. 8.5 The Customer can view his Personal Information processed by ADD Connect via the ADD TELECOM Website and, if necessary, correct or change it according to the instructions on the ADD TELECOM Website. (a) execution of the Services towards Users; (b) the application of ADD Connect its credit policy to the Customer's registration for the Services and to the Customer's use of the Services; (c) for the ongoing credit management of the Customer's account(s) with ADD Connect or legal entities affiliated to ADD Connect, including the collection of arrears; (d) the ongoing maintenance of credit data that relate to the Customer; (e) development, research and promotion of ADD Connect products and services; and (f) investigating and preventing (possible) fraud, abuse or use in violation of the Agreement and the General Terms and Conditions of the Services. 8.6 Personal Information is retained by ADD Connect as long as the Personal Data Protection Act and the Telecommunications Act so permit. 8.7 Transfer of the Personal Information in its entirety can occur in the event of an asset transfer to a third party, such as a subsidiary of ADD Connect or a third party purchaser. In such a case, the Customers will be notified in advance. 8.8 The Customer is aware of and agrees that ADD Connect on the ADD TELECOM Website may disclose Personal Information to anyone who correctly enters the Customer's password.

9. Liability

9.1 ADD Connect (including for the purposes of this article 9 also considers employees and representatives of ADD Connect) is not liable for damage resulting from events or circumstances beyond its control, including: (i) non-availability; delay in the delivery or malfunctions of, as well as defects in networks, information, products and services of third parties (including Service Providers), (ii) strikes or labor unrest, and (iii) by the legislator, the government, the Independent Post and Telecommunications Authority (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA)) or any other authority empowered to that end, or rules, instructions or orders issued. 9.2 Without prejudice to the applicable exclusions of liability, the Customer or, if applicable, the User is obliged to limit any damage. 9.3 The liability of ADD Connect on any grounds whatsoever is limited towards the Customer or against others who make claims through the Customer, with due observance of the provisions of Article 9.4 and 9.5, at the option of ADD Connect: (i) reimbursement of direct damage up to the amount of the last monthly invoice that the Customer has paid in respect of the Services, or (ii) the re-provision of the Services or payment by ADD Connect of the costs to provide equivalent services at the expense of ADD Connect. 9.4 ADD Connect is never liable for indirect damage or consequential damage, including loss or damage of data and loss of income, profit or turnover. 9.5 No part of these Terms and Conditions is intended to exclude or limit the liability of ADD Connect for death or personal injury resulting from intent or gross negligence of ADD Connect.

10. Indemnity

The Client indemnifies ADD Connect for, and will compensate ADD Connect for all damage and costs (including costs of legal assistance), arising from third-party claims against ADD Connect, which claims arise from or are related to (i) the use of the Services by Users via the connections of the Customer, which use is in violation of the law or with the provisions of these General Terms and Conditions and the Agreement, or (ii) the non-fulfillment of these General Terms and Conditions or the Agreement by the User in any other way.

11. Transfer

11.1 The Customer is not permitted to transfer the Agreement or any of its rights or obligations under these General Terms and Conditions or under the Agreement to a third party without the prior written consent of ADD Connect, unless expressly provided otherwise in these General Terms and Conditions. 11.2 The Customer hereby gives permission in advance to ADD Connect for the transfer of the Agreement to a third party to be designated by ADD Connect.

12. Duration

12.1 The Agreement is concluded for an indefinite period of time. 12.2 If ADD Connect terminates the Agreement and a Customer or other User still has a claim on ADD Connect for this reason, ADD Connect may, at its option, make the User use the agreed Call Credit Limit of the Services, or pay the (re)payable to the client.

13. Dispute settlement

13.1 Disputes between a Customer, being a consumer, and ADD Connect about the realization or performance of the Agreement with regard to Services to be delivered or delivered by ADD Connect, can be submitted by both the Customer (consumer) and ADD Connect to the Disputes Committee. (address: Geschillencommissie Telecommunicatie, PO Box 90600, 2509 LP Den Haag (The Hague)). 13.2 a. A dispute will only be dealt with by the Disputes Committee if the Customer (consumer) has first submitted his complaint written to ADD Connect. b. ADD Connect will respond to this in writing within thirty days of having received the complaint, unless if this is not reasonably possible. In that case, the Customer (consumer) will be notified in writing within this term if the detailed response is communicated to him at the latest. 13.3 Within thirty days after receipt of the detailed response from ADD Connect, or within thirty days after the expiry of the date on which the second paragraph under b. should have responded, the Customer (consumer) can bring the dispute before the Disputes Committee. 13.4 When the Customer (consumer) submits a dispute to the Disputes Committee, ADD Connect is bound by this choice. If ADD Connect wants to do this, it must ask the Customer (consumer) written to state within five weeks whether he agrees to this. ADD Connect must announce that after expiry of the aforementioned term, it will feel free to submit the dispute to the ordinary court. 13.5 The Disputes Committee makes a decision with due observance of the provisions of the regulations that apply to it. The rules of the Disputes Committee can be found on the website www.geschillencommissie.nl and will be sent on request. The decisions of the Disputes Committee are made by way of a binding advice. A fee is due for handling a dispute.

14. Applicable law and jurisdiction

14.1 These General Terms and Conditions and the Agreement is ruled by and must be explained in accordance with Dutch law. Nevertheless, the provisions of regulatory law of Book 7 of the Dutch Civil Code are excluded in their entirety. 14.2 Without prejudice to the provisions of article 13, all disputes that may arise between ADD Connect and the Customer in respect of these General Terms and Conditions, the Agreement or the Services shall be submitted to the competent court in The Hague for assessment, without prejudice to the right of the Customer to indicate within one month after ADD Connect has invoked to this article, that he wishes to be summoned before the competent court of his place of residence.

15. Entire Agreement and effect on Users

15.1 These General Terms and Conditions, the Agreement and the Rates, with due observance of the provisions in Article 2, the entire agreement between the Customer and ADD Connect regarding the delivery of the Services and, in so far as this is permitted by applicable law, replaces all other statements, promises or conditions of ADD Connect regarding the delivery of the Services. 15.2 Users can invoke and be bound by these General Terms and Conditions in accordance with Article 251 of Book 6 of the Dutch Civil Code if they make use of the Services, on the understanding that if they are not a Customer, they cannot claim any rights that are not qualified as transferable by this Terms and Conditions.

16. Notices, other conditions and contact

16.1 Any notices required or possible under these General Terms and Conditions shall, unless otherwise stated, be in writing and by mail. 16.2 Privacy statement & Cookie policy apply to services and the method of ADD 16.3 Contact details ADD Connect BV: Van Dusseldorpstraat 40 4461 LV Goes Tel: +31(0)88-7 99 11 00 E-mail: info@addmail.pro

Terms and conditions of the Service Office

a. The service office is a service provided by ADD Urban B.V. located at Stationspark 8 05 in Goes and Registered in the Trade Register of the Netherlands under the number of 58681345 (hereinafter referred as ADD) put into operation and gives the Client the right to use the address of ADD Business Point (ADD) that is specified in this agreement as the business address, subject to an exception in certain places and not as the registered address of office. Telephone answering is the service that enables him/her to answer calls to a telephone number assigned by ADD in the name of the company to the Client. The Service Office is a service that is put into operation by ADD that gives the Client the right to use the address of the location of ADD that is specified in this Agreement as the address of business, subject to an exception in certain places and not as the registered address of office and makes the telephone answering possible by a phone number assigned by ADD in the name of firm that is specified by the Client, and receiving mail and fax with the name of the Client. The client also has the right to a workplace for 40 hours per month. This right can be exercised after payment of the relevant hours per month in advance at the rates applicable at that time. Not used hours cannot be taken to the next month. Calls, faxes and mail will be handled according to instructions specified by the client. The client is responsible for the resulting shipping and service costs. The Client can book flexible spaces such as a consulting room, coaching room, flexing places and part-offices in the online agenda of Deskbookers if the client wants to make use of it. When using this agenda system, the general conditions tenants and privacy statement of Deskbookers also apply. This Agreement applies only to those persons mentioned on the cover page and ADD is not obliged to provide the service to another person and is not responsible for any post or calls received for any other person. Access to all locations of ADD is available during normal hours of performance unless otherwise agreed. Additional fees may apply.

b. This Agreement starts on the day mentioned in the initial Agreement and expires at the end of the contract term as specified in this Agreement, subject to the condition that an Agreement always ends on the last day of the month. Notice of termination of this agreement must be made written and delivered to a proxy or authorized person of either party or sent by registered mail to the ADD main office or the address of the Client if necessary. Upon termination of the Agreement for any reason, it is the duty and responsibility of the client to give all parties a change of address. The Chamber of Commerce must also be informed by means of the correct form that is intended for this. Subsequent mail, sent to the location of ADD, will be returned to the sender unless other agreements have been made about it.

c. Each of the parties can terminate the Agreement at the end of the (initial) contract term with due observance of a notice period of 1 month for an agreement which has been entered into with an (initial) contract term of at least 1 month. After the expiry of the (initial) contract term, the agreement is automatically continued with the (initial) contract term.

d. For each agreement regardless of the duration of the agreement, we will increase your current standard price on each and any prescription of the starting date of your agreement by 4% or CPI, whichever is greater, or such other broadly equivalent index that we substitute, times the previous year.

e. All rates and costs are paid in Euros.

f. The monthly fee is automatically collected by ADD by means of a business debt collection from the IBAN number known to ADD. It is the responsibility of the Client to ensure sufficient balance on the account so that the amount to be collected can be cashed. For refused direct debits, a € 25 service fee will be charged. Rejected direct debits are collected once again after the expiry of the payment term. This repeated collection will be repeated until the moment the collection succeeds or the amount has been transferred manually.

g. The rate for an ADD Service office is paid in advance on the first business day of each month or quarter as specified in the agreement. Costs outside the fixed monthly amounts will be determined at the end of each month, adjusted to the activities of that month. The Deposit must be paid before the commencement date and will be repaid within 30 days after termination of this Agreement, depending on the fees that are still owed. In addition, ADD reserves the right at any time to require a Deposit equal in value to the largest of either two months ADD Service office fee or the sum of all outstanding rates and costs payable by the Client, regardless of whether or not payment follows. All rates and costs must be paid within 14 days of the invoice date. ADD reserves the right at any time to suspend services as specified in this Agreement (with or without notice) or to terminate the Agreement if fees are not paid at the end of the day that the payment term expires or the amounts arising from only deposits have not been paid.

h. ADD does not accept items above 4.5 kg in weight, 46 cm in size, 0.03 cubic meters in volume or if items contain dangerous, living or perishable goods and is authorized to return goods that are not picked up or to refuse quantities of goods which it considers unreasonable or unlawful. ADD does not guarantee any of the services below and accepts no responsibility for this.

i. The Client guarantees that he will not use any of the rights derived from this Agreement for any obscene, illegal, immoral or defamatory purposes and will not discredit ADD in any way. The Client will in no way use or combine the ADD name, in whole or in part, with activities as an intention. ADD reserves the right to cooperate with any official investigation authority, if this is necessary in relation to accusations or inaccuracies against a client.

j. ADD can terminate the Agreement with immediate effect, without notice unless required by law, if the customer:

- if the amounts due by him do not take place at the specified times; does not fulfill any obligation under the agreement.

- the use of the business center, or the use by one of the customer's employees or third parties who use the business center with approval, is not in accordance with normal use of the office space;

- loses the free disposal of its assets or part thereof;

- if he is not a natural person, chooses his legal personality, is dissolved or actually liquidated;

- offers an agreement outside bankruptcy or if goods are seized from the customer;

- comes to die.

- If ADD terminates the agreement with immediate effect on the basis of the above, the customer must nevertheless comply with the following conditions and obligations:

- Payment of any additional services used;

- Payment of the basic amount of the remaining term of the agreement if no

- immediate cancellation had taken place or (if longer) for a period of 3 months; and

- Indemnifies ADD for any costs and losses and possible agreements of third parties as a result of the immediate termination.

k. The Client agrees with the fact that ADD may disclose or use any personal data that ADD of Client or in relation to Client has in its possession, provided that ADD takes reasonable steps to ensure that this is only done to fulfill the obligations of the Client with respect to this Agreement, taxes or fraud prevention.

l. ADD is not liable for any losses resulting from mechanical defects, strikes, delays or errors of any staff member, manager or executor in the performance of their duties.

m. ADD is not liable for receiving postal items or parcels. Once in the possession of ADD, items will be processed within a period of 5 working days or will be forwarded in accordance with client instructions. If the client has not given any instruction, then letterbox mail will be forwarded by ordinary mail to the postal address known to us, packages will in that case be returned to the sender. If no postal address is known, all items will be returned to the sender.

n. Disputes concerning the amount of the invoice do not affect payment of the invoice

o. Dutch law applies to this Agreement

p. ADD is not liable for damage caused to the person or goods of the customer or third parties due to the occurrence and the consequences of visible and invisible defects in the office space, the building or complex of which the office space is part, or caused by the performance and the consequences of weather conditions, of stagnation in the accessibility of the office space, of stagnation in the provision of gas, water, electricity, heat ventilation or air treatment, of disturbance of the installations and equipment, of the inflow and outflow of gases or liquids, of fire, detonation and other incidents, of impairment in the use of the office space and of impairment or deficiencies in the provision of ADD services except in case of damage caused by gross negligence or serious negligence of ADD with regard to the state of the office space or of the building or complex of which the office space is part. ADD is not liable for loss of profits of the customer or for damage resulting from the activities of the other customers or of obstacles in the use of the office space caused by third parties. If for whatever reason ADD cannot offer its services, its liability is limited to the reimbursement of a reasonable part of the basic amount. The customer is obliged to take timely measures to prevent and limit damage to the office space. The customer is obliged to inform ADD immediately if damage to or in the office space has occurred or is about to occur. ADD is in no way liable for any lost sales, lost profits, loss of expected (cost) savings, loss or damage of data, claims from third parties or consequential damages. The customer is strongly advised to insure himself against such losses, damages, costs or claims.

q. If, for whatever reason, ADD is no longer able to offer the services and accommodation in the Business Center as agreed, the agreement will terminate without the need for cancellation. In that case, the customer is obliged to pay the basic amount and the amount for any additional services up to the day the agreement ends/has ended. ADDBC will try, but is never obliged to find replacement for office space at one of its other locations in the Netherlands.

r. Upon expiry, cancellation or termination of this agreement, for any reason beyond default, to ensure a smooth transition, you will continue to receive the same services for a period of 3 months, for which you will continue to be invoiced. Any agreement of less than 3 months will only continue for 45 days. Under this agreement, ADD will forward the Client's mail on a once weekly basis to a designated address, the assigned telephone number will remain active and the calls will be automatically forwarded to voicemail, which the Client will have access to. The Client must pay a monthly fee equal to the monthly service fee for services rendered, plus all costs associated with forwarding the mail. The mail and telephone services will only be continued for agreements in which the services were included.

s. Privacy declarationCookie policy apply to services and the method of ADD

ADD Connect BV general terms and conditions of offered telephone service

  1. These general terms and conditions apply to all agreements and offers regarding the telephone service offered by ADD Connect BV in the Trade Register of the Chamber of Commerce under number 56831056 (hereinafter ADD Connect), as described on the website www.telefoonbeantwoording.com, ADD Business Point, www.addbusinesspoint.nl or ADD Business Center, www.addbusinesscenter.nl or other companies affiliated directly or indirectly with ADD Connect are limited to telecom services as mentioned on the ADD Telephone Service website, www.telefoonbeantwoording.com. These conditions do not apply to other services or products of ADD Connect BV, services provided to its other party(s) (hereafter referred to as the other party) or products of any kind whatsoever, unless the parties expressly deviate from this and with mutual agreement and it is recorded in writing. Applicability of any general terms and conditions of the other party are explicitly rejected.

  2. All offers from ADD Connect offered Telephone Service are without obligation and exclusive of VAT. ADD Connect offered Telephone Service is entitled to adjust the applicable prices and rates. ADD Connect offered Telephone Service gives notice written to the other party. The price adjustment/rate change will take effect in one month after the date of the written notification. If the contracting party desires not to agree with the price adjustment/rate change, he/she is entitled to cancel the agreement by a registered letter within eight working days to terminate the agreement by registered mail after the written notification against the date on which the change would come into effect stated in the ADD Connect offered Telephone Service

  3. Payment of the services and/or products provided by ADD Connect offered by the Telephone Service takes place as follows: per month in advance the agreed subscription rates are cashed or invoiced and per month afterwards and the settlement takes place regarding the number of services performed and any additional services used. Payments are made via automatic authorization. The other party authorizes the ADD Connect offered Telephone Service to automatically collect both the subscription costs and the amounts owed per month and will fully cooperate with them.

  4. In the event of non-payment or late payment, the other party is legally in default. From that moment on, the other party owes interest of 1.5% per month on the outstanding amount and the other party is also obliged to fully reimburse extrajudicial and judicial costs, including all costs charged by external experts (attorneys' fees) related to the collection of the claim of ADD Connect offered Telephone Service on the other party. The amount of these costs is fixed at least 15% of the amount due. In addition ADD Connect offered Telephone Service is entitled to charge administration costs of at least € 35 in case of non (timely) payment.

  5. If the other party remains in default of the fulfillment of the agreement, including not (timely) fulfilling his/her payment obligations, ADD Connect offered Telephone Service is entitled to cease and suspend its services from the moment the claim becomes due and payable. If the telecommunications traffic of the other party causes nuisance to the business operations of ADD Connect offered Telephone Service, ADD Connect offered Telephone Service may temporarily or completely disable the services, if necessary, at the discretion of ADD Connect offered Telephone Service.

  6. Except for cases of gross negligence or intent, ADD Connect offered Telephone Service accepts no liability on any grounds whatsoever, nor is it obliged to compensate damage of whatever nature and under what denominator, arising as a result of not timely or not properly send, receive, transmit, display and execute the by ADD Connect offered Telephone Service provided services. This also applies if a delay has occurred in sending, receiving, passing on and executing the services provided. The other party indemnifies ADD Connect offered Telephone Service for (the consequences of) any liability of ADD Connect offered Telephone Service towards third parties.

  7. Shortcomings of ADD Connect offered Telephone Service in the fulfillment of the agreement cannot be attributed to ADD Connect offered Telephone Service if the shortcoming is the result of or is related to a circumstance outside the power of ADD Connect offered Telephone Service. As such, in any case the failure of telephone, electricity and internet services applies.

  8. Without prejudice to the foregoing, the liability of ADD Connect offered Telephone Service for damage suffered by the other party and/or any involved third parties is limited to a maximum of € 2000.00 per event (whereby a series of connected events is considered as one event) or if ADD Connect offered Telephone Service for the event causing the damage is insured up to the amount paid by the insurer in this respect. Damage must be communicated to ADD Connect offered Telephone Service in writing as soon as possible, but in any case within one month of its occurrence. Liability for indirect damage, including consequential damage, loss of profit missed savings and damage due to business interruption, is excluded.

  9. ADD Connect offered Telephone Service is obliged to maintain the confidentiality of all information entrusted to it due to the services to be provided and the information that has come to its attention in connection with the execution thereof. ADD Connect offered Telephone Service will execute the agreement to the best of its knowledge and ability and in accordance with the requirements of good workmanship. If and insofar as proper execution of the agreement so requires, ADD Connect offered Telephone Service is entitled to have certain work carried out by third parties.

  10. ADD Connect offered Telephone Service is authorized to make changes to these terms and conditions. These changes take effect on the time announced by ADD Connect offered Telephone Service. The amended conditions will be sent to the other party by ADD Connect offered Telephone Service in a timely manner. If no date of entry into effect of the changed conditions has been announced, these changes will take effect at the moment that they are communicated to the other party in writing.

  11. Privacy statementCookie policyapply to services and the method of ADD

 Telephone Service: this is understood as the answering of telephone calls from the customer with instructions as indicated on the intake formCustomer: the company that has entered into and has signed the cooperation agreement Contact details ADD Connect BV: Stationspark 8 4462 DZ Goes Tel: +31(0)113-789 003 Fax: +31(0)113-789 020 E-mail: info@addmail.pro