Voorbeelden van klanten
Op deze pagina treft u enkele voorbeelden van klanten en hoe zij onze dienstverlening toepassen. Of u nu starter bent, al jarenlang ondernemer bent of werkt bij een corporate organisatie, wij kunnen invulling geven aan uw vraag naar flexibel werken.
ZZP’er werkt vanuit huis
Een jonge ondernemer start zijn onderneming vanuit huis. Bij nader inzien geeft dit toch allerlei beperkingen en wil hij zijn bedrijf elders vestigen. Maar de kosten voor een eigen kantoor kan hij nog niet dragen. Voor deze ondernemer is ons service kantoor de oplossing.
Probleem van de ZZP’er
Zakelijke post thuis
Geen professionele uitstraling vanuit huis
Alleen mobiel nummer
Bij afwezigheid voicemail
Relaties aan de keukentafel ontvangen
Oplossing van ADD
Post wordt iedere dag digitaal aangeleverd
Zakelijke uitstraling
Lokaal telefoonnummer
Professionele telefoonbeantwoording
Online spreekruimte reserveren
Onderneming met hoofdkantoor wil satellietvestiging
Een onderneming met haar hoofdkantoor in Rotterdam ziet commerciële kansen buiten de stad. Een eigen kantoor blijkt niet nodig omdat alle werkzaamheden vanuit het hoofdkantoor kunnen worden verricht. Wel dient er een lokale uitstraling te komen, anders zullen deze kansen niet omgezet kunnen worden in euro’s.
Probleem van het hoofdkantoor
Geen lokale uitstraling
Geen lokale telefonische bereikbaarheid
Geen mogelijkheid om lokaal afspraken te maken
Oplossing van ADD
Met een service kantoor is dit opgelost
Lokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor
Relaties worden netjes ontvangen op het service kantoor
Consultants willen uitvalsbasis
Meerdere consultants die in een maatschap werken zijn op zoek naar een vaste locatie en vaste uitvalsbasis voor vestiging en training. Iedere maand komen de consultants een halve dag bij elkaar voor een training. Alle andere dagen werken zij bij hun klanten op kantoor. Er is dus geen behoefte aan een permanent kantoor. Ook komt de zakelijke post nu aan op het service kantoor zodat deze iedere dag digitaal wordt verwerkt en de consultants per e-mail hun eigen poststukken ontvangen.
Probleem van de consultants
Vestiging en post op privé-adres
Maandelijkse training in duur hotel
Oplossing van ADD
Post wordt digitaal verstuurd naar de juiste consultant
Trainingen zijn voor een heel jaar vastgelegd tegen een fractie van de kosten
Buitenlandse onderneming gaat van start in Nederland
Een Belgische onderneming wil de Nederlandse markt gaan verkennen. Ze willen de kosten beperken maar wel alles goed geregeld hebben. Er wordt een nieuwe onderneming opgericht in Nederland die direct op het service kantoor wordt geregistreerd. Omdat er in Nederland nog niets is, hebben wij alle basis elementen voor deze onderneming ingeregeld: service kantoor, telefoonnummers en toestellen, Nederlandse telefoonbeantwoording en klachtenafhandeling. Ook retourzendingen worden verzameld en periodiek doorgestuurd.
Probleem van de buitenlandse ondernemer
Geen vaste inrichting in Nederland
Nederlandse klachtenafhandeling
Retouren verwerken
Oplossing van ADD
Alles in Nederland geregeld
Callcenter agents zijn getraind door de Belgen en verzorgen eerstelijns klachtenafhandeling
Retouren worden verzameld en doorgestuurd
Uitzendorganisatie sluit vestiging en wil goedkoper alternatief maar wel lokaal aanwezig blijven
Deze uitzendorganisatie heeft steeds minder lokale kantoren nodig. Of ze zitten bij de klant in huis of alle contacten lopen via internet en telefoon. Maar toch was er behoefte om lokaal aanwezig te zijn. In de eerste instantie om naar de buitenwacht niet de indruk te geven dat het slecht gaat met de onderneming, want dat ging het ook niet. Dus het aantal steden waar men was gevestigd mocht niet te veel dalen. Anderzijds was er ook behoefte om lokaal sollicitanten te spreken.
Probleem van de uitzendorganisatie
Kantorennetwerk behouden
Lokaal sollicitanten kunnen ontvangen
Oplossing van ADD
Bijna alle vestigingen van ADD ingezet
Representatieve spreekruimtes van deze vestigingen gebruikt