Stop maar met klagen, onze nieuwe app die zal slagen!

Zojuist zag ik een mail voorbij komen vol met schrijf- en stijlfouten. 

Ik kan mij nog goed te eerste mails herinneren met verhalen die ik heb verstuurd. Het was oktober 2020. Met knikkende knieën op de verzendknop drukken. Dit was wel heel wild. Mails sturen die totaal niets met de business te maken hebben en nog een hoog gehalte aan entertainment moeten hebben ook.

Ook deze mails zaten vol met fouten. Ze kwamen, en komen nog steeds, vanuit mijn hart op het scherm te staan. Uiteraard lees ik ze wel even na en haal de grootste fouten eruit. Ook gaan de stukken tekst die echt niet kunnen eruit of maak ik het juist iets meer aansprekend.

Kort erna kwam een excuus mail dat er zoveel fouten in haar mail stonden. Wat ze zelf ook al aangaf … lekker boeiend. Ik volg haar al een tijdje via social media en mail. Naast het feit dat we beiden nog niet helemaal het gevoel krijgen bij d’s en t’s zijn we beiden ook zo hooggevoelig als de pest. Mooie eigenschap … als je weet dat je dat bent tenminste.

Op school was ik altijd ontzettend goed in Nederlands. Boekverslagen, opstellen en toetsen, altijd hoge punten. En dat zonder computer of mobieltje. Die waren er simpelweg nog niet. Onderweg ben ik toch iets vergeten links en rechts. Maar goed dat de focus op een heleboel andere dingen ligt.

Fuuk it met de spelfouten, het gaat om het verhaal. Tegenwoordig worden mijn verhalen nagelezen en zou het goed moeten gaan.

Net als met reviews. De laatste tijd krijgen we geregeld wat slechte reviews over het gebruik van onze flexkamers. Niet dat ik mij daar heel erg druk om maak maar blijkbaar de mensen die ze gebruiken wel. Hele verhalen en als ik ze ermee confronteer hebben ze vaak geen idee waar ze mee bezig waren.

Ik geef nooit een slechte review. Ik ga mijn frustratie niet in een review posten! Dat doen ze hier wel.

Gewoon op mijn eigen platform en een ongezouten mening erbij, maar zonder naam van het bedrijf waar het om gaat. Mijn tijd ga ik toch niet stoppen in het schrijven van een slechte review. Ik ga er toch niets meer mee bereiken. De slechte ervaring is er al en oplossen kan niet meer. Het is veel handiger om op het moment dat het niet goed gaat direct met de partij contact te zoeken die het kan oplossen. 

Zo ben ik ook nooit boos op iemand. Heeft toch geen zin. Die andere weet niet dat je boos bent en als die dat wel weet dan heb ik waarschijnlijk al zoveel schade daardoor aangericht dat het zijn doel helemaal voorbij gaat. Dit maakt het leven zoveel makkelijker. En scheelt een heleboel rimpels.

Nu gaan al die slechte reviews over dubbele boekingen. Dat is ook uitermate irritant dat wanneer je en ruimte hebt geboekt deze ruimte bezet is. Dus hier hebben de klagers een punt. Het agendasysteem waarmee we nog werken is overgestapt op een ander platform. Wij draaien nog op het oude model en zijn aan de laatste handelingen bezig om een eigen systeem in te regelen dat wel goed synchroniseert met alle andere agenda’s.

Dus het wordt opgelost! Ik verwacht dat we in de loop van de week wel klaar zijn en dan kunnen we al onze klanten 1 voor 1 omzetten naar het MyADD platform.

Het mooie is dat er direct een app bij zit. Als ik mij goed heb laten informeren is dit nog het laatste wat ingeregeld moet worden. De rest is klaar. Toch wil ik dat beiden ineens worden gelanceerd. De verwachtingen zijn hooggespannen. Ik blijf zelfs een hele week thuis ervoor zodat wanneer er iets aan de hand is, ik direct kan ingrijpen. Maanden hebben we naar toegewerkt.

Als je toch nog een boeking wil maken voor een spreekkamer, flexkantoor of coachkamer kan gaat dat nu nog even via het oude platform: s://www.addbusinesspoint.nl/overzicht-locaties/flexruimtes-reserveren/

Wish me luck bij de lancering! Dit is weer een mijlpaal in mijn carrière.

Florentijn van den Bos – ADD::Flex4you

Submit your comment

Post Comment