EEN REMOTE WERKPLAN

EEN REMOTE WERKPLAN

Heeft COVID-19 uw bedrijf gedwongen tot een flexibel werkplan?

Als u dacht dat werken op afstand niet in uw bedrijfsmodel paste, moest u waarschijnlijk uw positie in de afgelopen zes maanden heroverwegen.  COVID-19, heeft de meesten van ons gedwongen te beseffen dat dit een haalbare en effectieve manier van werken is. De pandemie betekende dat werken vanuit huis en in lokale servicekantoren de enige manier was om te werken, of u dat nu leuk vond of niet.  Dit vroeg om een snelle verandering in de structuur van onze werkomgeving en de manier waarop we communiceren.

Binnen enkele weken nadat de lockdown was ingevoerd, slaagden traditionele kantoormedewerkers erin om hun teams op afstand te laten werken. Er zijn zeker uitdagingen geweest, maar sommige bedrijven hebben ook voordelen gezien. Vroege rapporten geven aan dat ongeveer 75% van het hoger management van plan is om een zekere mate van afstandswerk in hun managementplan op te nemen door degenen die niet naar het kantoor hoeven te komen een alternatieve werkplekoplossing toe te staan.  Deze trend geeft duidelijk aan hoe de gevolgen van de pandemie voor onbepaalde tijd zullen blijven bestaan.

Deze verschuiving naar afstandswerk valt samen met de groeiende wens van velen om vanuit huis of een lokale werkplek te werken.  Niet alleen is thuiswerken een groeiende trend, maar ook servicekantoren die vanuit huis beter bereikbaar zijn, worden steeds populairder.

Waar kunt u heen?

Bedrijven die momenteel werken met servicekantoren, zoals ADD Business Point, hebben het gemakkelijker gehad om de rest van hun personeel te integreren in een lokale ruimte.  Er is ook opgemerkt dat, wanneer teamleden toegang krijgen tot een werkplek dat dichtbij hun huis ligt, ze een veel betere kans hebben om een beter personeelsbestand veilig te stellen.

Voor meer informatie over servicekantoren bij u in de buurt, kunt u vandaag nog contact met ons opnemen.

Submit your comment

Post Comment