Flexwerkers maken massaal gebruik van de service kantoren van ADD

Ondersteuning voor flexwerkers, zzp-ers en kleine ondernemingen

De laatste tijd zijn veel medewerkers gedwongen om hun kantoorruimte in te ruilen voor een thuiskantoor. Voor het grootste deel is dit een aanvaardbare manier van werken geworden tijdens de COVID-19 pandemie, maar u zult erover eens zullen zijn dat dit niet de meest bevorderlijke werkomgeving is. De volgende drie diensten kunnen u echter helpen om de stress van het Coronavirus te verlichten:

Documenten afdrukken, scannen en verzenden

We hebben allemaal wel een handige printer en scanner in huis, maar wat doet u als u een grote klus te klaren heeft?  Wat uren in huis kan duren, duurt slechts minuten met een professionele machine. U kunt naar een winkel van Staples gaan, maar dan kunt u te maken krijgen met de hedendaagse sociale afstand-problemen. Als u een servicekantoor van ADD Business Point afneemt kunnen zij dit werk voor u doen.  U upload de documenten simpel in onze online omgeving van MyADD en wij zorgen ervoor dat de documenten op de juiste plaats terecht komen. Of dat nu bij u thuis is of ander de andere kant van de wereld. Wij doen dit goed, snel en veilig.

Post ontvangen

Hoe ouderwets de post ook is, het is een ‘noodzakelijk kwaad’ waar we mee om moeten gaan. 

U ontvang geregeld poststukken of pakketten. Poststukken voor u bestemd scannen we naar de beveiligde omgeving van MyADD waar u deze stukken vervolgens makkelijk kan inzien en er doorheen bladeren, downloaden, doorsturen per e-mail of het origineel opvragen en naar ieder willekeurig adres laten sturen. U pakketten sturen we ook door naar ieder adres dat u aangeeft.

Als u gebruik maakt van het postadres van uw servicekantoor, hoeft u uw thuisadres niet prijs te geven. Uw post komt naar uw servicekantoor, die deze doorstuurt naar daar waar u dat wilt.

Telefoonbeantwoording

Als uw team op afstand werkt, hoe beantwoord uw receptionist dan alle oproepen?  Als u niet in staat bent om uw telefoontjes te beantwoorden, kunt u gebruik maken van een live receptionist van uw servicekantoor.  Al onze servicekantoren hebben een professionele call agent die uw inkomende telefoongesprekken kan afhandelen. Veranderd de wijze waarop we uw gesprekken moeten aannemen ineens, uw past de instructies online makkelijk aan zodat onze call agent direct de aanpassingen en toevoegingen in beeld krijgt.

Als u meer wilt weten over de diensten van ons servicekantoor, neem dan vandaag nog contact met ons op: 088-7991100 of info@addmail.pro.

Submit your comment

Post Comment