Gespecialiseerde antwoorddienst voor advocaten en advocatenkantoren

De gemiddelde klant kan stabiele positieve resultaten volgen die direct zijn toe te schrijven aan het gebruik van het Telefoonbeantwoordingsdienst.

CCaaS

Eenvoudige tips waarom een telefoonbeantwoording u positief resultaat oplevert:

  • “Langer” open zijn – een beller die zijn normale monteur, loodgieter of tandarts niet kan bereiken, kan gaan rondbellen. Het eerste bedrijf waar een intelligente zorgzame stem een vraag beantwoordt wint een nieuwe klant.
  • Iedereen kan de telefoon opnemen – helaas worden telefoons meestal beantwoord door mensen die afgeleid zijn. Een beter antwoord komt wanneer de beller iemand bereikt wiens ENIGE taak en enige zorg is om zich te concentreren op die beller en die beller als goud behandelt. In het Antwoordcentrum komt de beller altijd eerst en zal altijd goed worden behandeld.
  • Wie neemt op kantoor de telefoon op, als uw fantastische receptioniste gaat lunchen? Als niet elke persoon op kantoor gekwalificeerd is om briljant te zijn aan de telefoon, is het beter om onervaren personen te weerhouden klantenservice oproepen te behandelen.
  • Soms gaat de telefoon uren niet over, en dan krijgt u een half dozijn oproepen tegelijkertijd. Het Antwoordcentrum is uw “vermenigvuldigende kracht”. U kunt uw
    kantoor verlaten, jacht maken op nieuwe business en het binnen brengen terwijl wij u helpen op kantoor. Als u één persoon heeft en vier lijnen rinkelen, kunnen wij er drie aannemen. Vrijheid!

Telefoondienst voor advocatenkantoren

Advocatenkantoren zijn wezenlijk anders dan de meeste van onze andere klanten. Hun behoeften zijn anders en de medewerkers van het Antwoordcentrum zijn specifiek opgeleid om te weten wat elke advocatenpraktijk nodig heeft, altijd met een scherp oog om met de praktijk meer geld te maken. Bij ADD Business Point omarmen echte “gepersonaliseerde” service.

  • Lichamelijke letselpraktijken – we zullen in het bijzonder oproepen identificeren die goede vooruitzichten bieden voor een snelle afhandeling en worden gepland voor een telefonische afspraak voor de volgende dag.
  • Antwoordcentrum voor criminele praktijken – er zijn twee soorten bellers voor criminele praktijken: “vaste klanten” die het systeem herhaaldelijk hebben doorlopen en die weten wat er gaat komen, en “first timers” waarbij het vaak de moeder, zus of dochter is die belt voor een onmiddellijke reactie en geruststelling. Elke receptioniste die de telefoon van een crimineel advocaat beantwoordt, moet weten hoe zij het antwoord op het ervaringsniveau van de beller dient aan te passen – en de beller moet waar nodig rechtstreeks naar de advocaat worden doorverbonden, en dat is precies wat het Antwoordcentrum doet. Uiteraard na afstemming met u en uw professionals.
  • Kleine algemene advocatenkantoren – kostenbeheersing is de nummer één behoefte die kleine algemene advocatenkantoren nodig hebben en het Antwoordcentrum kan hierbij helpen. Een externe receptioniste kan alles doen wat nodig is om de indruk te wekken dat het kantoor van uw advocaat volledig bemand is, gereed en in staat om te reageren, zelfs op een grote, complexe zaak.

Wij doen er alles aan om uw bedrijf van dienst te zijn. Met uw instructies en kennis zullen wij een draaiboek maken voor onze professioneel opgeleide telefonistes. Wilt u 24/7 bereikbaar zijn? Dan kunnen wij dit voor u regelen. Onze telefoondienst zorgt dat u uw tijd efficiënt kunt gebruiken. Indien wenselijk kunnen wij zelfs uw agenda voor u beheren. Hiermee is onze telefoondienst meer een receptioniste / secretaresse op afstand dan een telefoondienst. Een complete service voor een voordelige prijs. Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van onze telefoondienst? Bel ons op 088-7991100 of mail ons op sales@addmail.pro voor meer informatie.

Submit your comment

Post Comment