Hoe komt u aan een adres zonder een ruimte te huren?

Ondernemen zonder vast kantoor

Elke (bij de Kamer van Koophandel) ingeschreven ondernemer heeft een adres nodig. Maar het is heel goed te begrijpen dat u hier niet teveel kosten aan wilt maken. Daarnaast werkt u misschien het liefste thuis, bij uw opdrachtgevers of in de buitenlucht. Wilt u niet vastzitten aan een duur, vast kantoor? Maar wilt u wel een representatief, vast adres voor uw onderneming? Kies dan voor een virtueel kantoor. Lees in dit blog wat een virtueel kantoor van ADD Business Point u allemaal te bieden heeft.

Waarom een vaste ruimte huren niet altijd verstandig is

Een eigen onderneming runnen vanuit een eigen, vast kantoor, heeft natuurlijk zeker zo zijn charme. Maar het biedt ook een hoop onzekerheid en soms zelfs grote narigheid. Ten eerste kan het altijd voorkomen dat een pand ontruimd moet worden. De gemeente heeft bijvoorbeeld plotseling andere plannen met een bepaald gebied. Ook kan het voorkomen dat er naast uw kantoor ineens een luidruchtig café of een onhygiënisch restaurant verschijnt. Dat verlaagt uw professionele uitstraling enorm! En dan zijn er nog de kosten. Een vast kantoor is erg prijzig. Wilt u dit voorkomen? Kies voor een virtueel kantoor!

De mogelijkheden met een virtueel kantoor

Via ons virtueel kantoor heeft u alles wat een ondernemer behoeft, zonder de lasten. Zo bent u geen kosten kwijt aan een duur kantoorpand. Tegelijkertijd is uw onderneming formeel gevestigd in een zeer representatief pand. Dit straalt een hoop professionaliteit uit. Tegelijkertijd kunt u gewoon gaan werken waar u wenst. Of dat nou thuis is of bijvoorbeeld bij de opdrachtgever. Het mooie van een virtueel kantoor is dat u hier uiteraard wel gewoon gebruik van kunt maken. Heeft u bijvoorbeeld een afspraak met een relatie? Dan kan deze gewoon plaatsvinden in het virtueel kantoor waar het adres van uw onderneming bij staat ingeschreven!

Eenvoudig ondernemen met een virtueel kantoor

Naast dat u van de vrijheid geniet wel of geen gebruik te maken van een kantoorruimte van ons, geniet u van nog veel meer voordelen. Als u een virtueel kantoor reserveert bij ons, pakken onze correcte medewerkers namelijk graag uw postzaken op. Desgewenst openen zij deze voor u, scannen de documenten, slaan deze op in uw document management systeem of sturen deze fysiek naar u toe. Zelfs naar uw vakantieadres. Ook kunt u ervoor kiezen dat uw telefoonzaken door ons virtueel kantoor geregeld worden. Telefoontjes naar u worden vakkundig door onze specialisten opgevangen. Zij beantwoorden de telefoon met uw bedrijfsnaam. En uiteraard noteren zij elke melding en afspraak en sturen deze direct naar u door. Geïnteresseerd? Benader ons voor meer informatie over een virtueel kantoor!

Meer weten over een virtueel kantoor?

Wilt u ook niet onnodig veel kosten maken? Wilt u zeker weten dat uw onderneming in een representatief kantoor zit? Wilt u dat uw postzaken correct verwerkt worden? Maak een afspraak met ADD Business Point en kies voor een virtueel kantoor!