Je privacy tijdens deze gedeeltelijke lockdown geregeld.

Wat een ellende weer.

Hoelang gaat nu alles weer op slot?

Wel minder dan de eerste lockdown maar niemand weet hoelang het nu gaat duren.

Daar zitten we dan als ondernemer, met de ellende.

Niet alles gaat op slot maar mensen reageren hier toch op waardoor je misschien wel open kan blijven maar een stuk minder business hebt.

Kijk naar mijn business. De bezetting op onze kantoren is gehalveerd Maar we zijn gewoon open.

Wat we de vorige lockdown hebben gezien is dat iedereen massaal online gaat.

Dit is wel de kans om je business online te gooien als je dat niet al had gedaan.

Niemand weet hoelang deze ellende gaat duren.

Ik weet je nog als de dag van vandaag.

Bij de eerste lockdown zaten we met onze handen in het haar.

Wat moeten we doen?

We hebben de tijd maar besteed aan het verder perfectioneren van onze locaties.

Daarnaast hebben we in een rap tempo onze software voor het verwerken van post verder door ontwikkeld.

Met heel mooie resultaten mag ik wel zeggen.

Op sommige locaties hebben we wat kunnen uitbreiden.

Allemaal dingen die veel geld kosten terwijl er veel minder inkomsten tegenover staan.

Deze periode gaan we gebruiken om online de boel wat verder strak te trekken en onze klanten beter te informeren en entertainen.

We moeten er maar het beste van maken.

Hoe je je business online moet krijgen dat weet je zelf waarschijnlijk wel.

Waar je misschien geen rekening houd is je privacy.

Regel die nu in 1 keer goed!

Met een service kantoor van ADD heb je dit ineens geregeld.

Je bedrijf staat ingeschreven op 1 van onze locaties voor een klein bedrag per maand.

Vraag een gratis vrijblijvende offerte aan via www.addbusinesspoint.nl/offerte

Je kan je bedrijf dan ook aanmelden via Google voor Mijn bedrijf en je bent snel zichtbaar in de zoekresultaten op je nieuwe locatie of misschien wel locaties.

Veel succes de komende tijd! Voor tips en adviezen om je privacy goed te regelen in je onderneming kan je mij altijd een mail sturen of even bellen.

Florentijn van den Bos

Submit your comment

Post Comment