Overige diensten

Telecom

Maak uw bedrijf in andere steden lokaal aanwezig, met een Service Kantoor en telefoonnummer.

Bereidt eenvoudig uw zakelijke aanwezigheid uit gewoon door middel van lokale telefoonnummers in andere steden. Klanten kunnen uw hoofdnummer bellen en eenvoudig worden doorverbonden. Wanneer u op deze manier een Service Kantoor creëert, bespaart u geld. Hoe hoeft dan tenslotte geen bemande kantoorruimte meer te betalen. U heeft hiermee de vrijheid om uw bedrijf vanaf elke locatie te runnen en uit te breiden naar nieuwe steden.

Ontwerp uw Service kantoor

Ons Service Kantoor biedt u de mogelijkheid om lokaal, nationaal of internationaal bereikbaar te zijn. U selecteert eenvoudig de gewenste configuratie voor elk toestel. Wilt u meer weten over de onbegrensde mogelijkheden om u bereikbaarheid te vergroten? Neem dan contact op met onze sales afdeling: 085 – 273 4994 of vraag online een offerte aan.

Een Service Kantoor begint met een telefoonnummer

Met onze  gespecialiseerd telefoondienst voor mkb, begint uw Service Kantoor met de keuze van uw telefoonnummer. U bepaalt eerst welk nummer u wilt, lokaal, nationaal of internationaal, waarna u verschillende mogelijkheden kiest die u aan uw telefoonnummer wilt koppelen. Met slechts een paar klikken wordt voor u een Service Kantoor gebouwd dat aan uw specifieke behoeftes voldoet.

Een Service kantoor volgt u overal

Thuis of onderweg, u bent altijd bereikbaar via uw Service Kantoor. Uw klanten en uw medewerkers worden, voordat ze worden doorverbonden, begroet door een professioneel opgenomen welkomstboodschap. U heeft zelf controle over uw online Service Kantoor en u kunt de instellingen op ieder moment aanpassen.

Post

Postbus_add_business_point_post_verwerking_bij_service_kantoor_of_virtueel_kantoor_of_virtual_officeWanneer u gebruik maakt van een Service Kantoor van ADD, dan wordt uw post op een manier verwerkt die voor u makkelijk is. U kunt hierbij kiezen uit verschillende mogelijkheden:

 

  • Zelf uw post ophalen op onze vestiging. Wanneer wij post voor u ontvangen, laten we dit aan u weten door een scan van de envelop of het etiket aan u door te sturen. Zo weet u zeker dat u niet voor niets langskomt. Wanneer u voor deze optie kiest, bent u zelf verantwoordelijk voor het regelmatig legen van uw postbus.
  • We sturen uw poststukken door naar een door u opgegeven adres. Vooraf maken we afspraken met u over de frequentie waarin we uw post aan u dienen door te sturen. Vervolgens sturen wij alle post, die we voor u of uw bedrijf ontvangen, door naar het door u opgegeven adres, ook als dit in het buitenland is. Ook bij deze optie sturen we u vooraf een scan van de envelop of het etiket, zodat u direct op de hoogte bent van de stukken die wij voor u ontvangen hebben. Indien u een bepaald poststuk sneller wenst te ontvangen dan kunt u dit altijd bij ons aangeven. Wij sturen deze dan direct aan u door.
  • We scannen uw post in en sturen het digitaal aan u door. Dit is de meest efficiënte manier van postverwerking. Naast het feit dat u hiermee tijd en geld bespaart, is het ook nog eens de goedkoopste manier om uw poststukken te ontvangen: Geen reis- of portokosten. Iedere dag ontvangt u de voor u bestemde poststukken per e-mail of in een beveiligd online archief.

 

U kunt onze postverwerking ook afnemen als aparte dienst (dus zonder Service Kantoor). In dit geval spreken we van een Virtueel Kantoor. Voor een vast bedrag per maand beschikt u al over een Virtueel Kantoor en kunt u tevens kiezen voor de manier van post verwerken die het best bij u past; ophalen, doorsturen of inscannen.

Telefoonbeantwoording

U wilt beter bereikbaar zijn?

Heel verstandig! Want een slechte telefonische bereikbaarheid kost u klanten. De meeste bellers laten namelijk geen boodschap op een voicemail achter  en bellen ook niet terug. Voorkom dus dat u opdrachten misloopt en maak gebruik van de telefoonbeantwoording van ADD.

Uw telefonist(e) op afstand

Laat uw telefoon beantwoorden door één van onze telefonistes in naam van uw bedrijf. Wanneer u niet in de gelegenheid bent om uw telefoon te beantwoorden, communiceren onze telefonistes vriendelijk en professioneel met uw klanten. Het enige dat u hoeft te doen is uw telefoon naar ons doorschakelen. U kunt ook gebruik maken van onze geavanceerde digitale telefooncentrale. Indien uw telefoon na een aantal keer overgaan niet wordt beantwoord, dan wordt het gesprek automatisch naar het callcenter doorgeschakeld. Zo kunt u zelf nooit vergeten de doorschakeling in te stellen.  Wanneer onze telefonistes uw telefoon beantwoorden, laten zij altijd een telefoon notitie achter. Deze notitie wordt vervolgend door onze centrale aan u doorgestuurd.

De telefoonbeantwoording van ADD is dé oplossing om uw telefonische bereikbaarheid te vergroten!

telefoonbeantwoording_ADD_Business_Point