Op deze pagina treft u enkele voorbeeld van klanten waarom en hoe zijn onze dienstverlening toepassen. Of u nu een starter bent, al jaren lang ondernemer bent of uw werkt bij een corporate organisatie, wij kunnen invulling geven aan uw vraag naar flexibel werken.
zzp-er werkt vanuit huis
Een jong ondernemer start zijn onderneming vanuit huis. Bij nader inzien geeft dit toch allerlei beperkingen en wil hij zijn bedrijf elders vestigen. Maarde kosten voor een eigen kantoor kan hij nog niet dragen. Voor deze ondernemer is ons Service kantoor de oplossing. Probleem van de zzp-er Oplossing van ADD Zakelijke post thuis Post wordt iedere dag digitaal aangeleverd Geen professionele uitstraling vanuit huis Zakelijke uitstraling Alleen mobiel nummer Lokaal telefoonnummer Bij afwezigheid voice mail Professionele telefoonbeantwoorder Relaties aan de keukentafel ontvangen Online spreekruimte reserveren Onderneming met hoofdkantoor wil satelliet vestiging
Een onderneming met haar hoofdkantoor in Rotterdam ziet commerciële kansen buiten de stad. Een eigen kantoor blijkt niet nodig omdat alle werkzaamheden vanuit het hoofdkantoor kunnen worden verricht. Wel dient er een lokale uitstraling te komen, anders zal deze kansen niet omgezet kunnen worden in euro’s Probleem van hoofdkantoor Oplossing van ADD Geen lokale uitstraling Met een Service kantoor is dit opgelost Lokale telefonisch bereikbaarheid Lokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor Lokaal afspraken maken Op het Service kantoor worden de relaties van deze kant netjes ontvangen Consultants willen uitvalsbasis
Meerdere consultants die in een maatschap werken zijn op zoek naar een vaste locatie vaste uitvalsbasis voor vestiging en training. Ieder maand komen de consultants een halve dag bij elkaar voor een training. Alle andere dagen werken zij bij hun klanten op kantoor. Er is dus geen behoefte aan een permanent kantoor. Ook komt de zakelijke post nu aan op het service kantoor zodat deze iedere dag digitaal wordt verwerkt en de consultants per e-mail hun eigen poststukken ontvangen. Probleem van de consultants Oplossing van ADD Vestiging en post op prive adres Post wordt digitaal verstuurd naar de juiste consultant Maandelijkse training in duur hotel Trainingen liggen nu voor een heel jaar vast voor een fractie van de kosten Buitenlandse onderneming van start in Nederland
Een Belgische onderneming wil de Nederlandse markt gaan verkennen. Ze willen de kosten beperken maar wel alles goed geregeld hebben. Er wordt een nieuwe onderneming opgericht in Nederland die direct op het service kantoor wordt geregistreerd. Omdat er in Nederland nog helemaal niets is hebben we alle basis elementen voor deze onderneming ingeregeld: Service kantoor, telefoonnummers en toestellen, Nederlands telefoonbeantwoording en klachten afhandeling en zelfs retour zendingen verzameld en periodiek doorgestuurd. Probleem buitenlandse ondernemer Oplossing van ADD Geen vaste inrichting in Nederland Alle in Nederland geregeld Nederlandse klachten afhandeling Call center agents zijn getraind door de Belgen en zorgen voor 1e lijns klachten afhandeling Retouren verwerken Retouren worden verzameld en doorgestuurd Uitzend organisatie sluit vestiging en wil goedkoop alternatief maar wel “groot” blijven
Deze uitzend organisatie heeft steeds minder lokale kantoren nodig. Of ze zitten bij de klant “in huis” of alle contacten lopen via internet en telefoon. Maar toch was er bij deze organisatie behoeft om lokaal aanwezig te zijn. In de eerste instantie om naar de buitenwacht niet de indruk te geven dat het slecht gaat met de onderneming, want dat ging het ook niet. Dus het aantal steden waar men was gevestigd mocht niet te veel dalen. Maar anderzijds was er ook behoeft om lokaal sollicitanten te spreken. Probleem uitzendorganisatie Oplossing van ADD Kantoren netwerk behouden Bijna alle vestiging van ADD ingezet Lokaal sollicitanten kunnen ontvangen In representaties spreekruimte van deze vestiging