Speciale uitnodiging! Dit is niet voor iedereen

Ik heb gezien dat jij een van mijn trouwste lezers bent.

Sinds een paar weken krijg je van mij een mail die anders is dan anders.

Voordien stuurde ik je af en toe een soort nieuwsbrief toe. Je weet wel zo’n mailtje dat iedereen al stuur. Misschien jij zelf ook wel.

No hard feelings!

Waarschijnlijk met een een mooie opmaak en niet te vaak. Misschien gaat het anders wel op spam lijken. En dat willen we nie.

Ook is altijd weer een hele opgave om zo’n mail te maken en schiet het er snel bij in.

Zo komt je op een paar keer per jaar een mail naar je relaties uit.

Dat lijkt pas op spam. Mensen schrikken ineens van je mail.

Een paar weken geleden ben ik voorzichtig begonnen met het sturen van heel andere mailtjes. Niet direct ieder dag maar een aantal keren per week.

Ik heb heel erg leuke reactie ontvangen. Men name als de spanning wat wordt opgebouwd.

Ook mijn wekelijkse mail over Eden kon rekenen op warme belangstelling. Deze reeks gaat de komende maanden nog wel door. Steeds op woensdag komt er een nieuw vervolg.

Kortom deze mails zijn anders dan dat je gewend bent met misschien links of recht een wat bijzondere woordkeuze of een schrijffout.

Wil je dit niet, schrijf je dan ook snel uit van deze lijst. Dit kan je onderaan doen. Ik wil je natuurlijk niet lastig vallen met deze mails.

Je tijd is kostbaar en je ontvangt al zoveel mail.

Ik heb er geen probleem mee dat je je uitschrijft. Ik wil graag een select groepje mensen overhouden die deze mail wel waarderen.

Op deze maniet wordt mijn mailinglijst ee exclusieve lijst waar ik je ook exclusieve voorstellen ga doen. Voorstellen die allen jij krijgt en niemand anders.

Ik ga het af en toe hebben over mijn eigen business, af en toe een beetje er buiten maar het zijn ook heel persoonlijke verhalen. Niet schrikken dus.

Moet dat nu echt ieder dag? Yep! Ik barst van de ideeën waar ik over kan schrijven. Ik vind het ook leuk om ze te schrijven.

Het zou helemaal fantastisch zijn als jij het ook leuk vindt om te lezen.

De voorbereiding om dit allemaal mogelijk te maken heeft weken gekost. Het is misschien nog niet altijd top wat betreft de opmaak….. uuuh, welke opmaak.

Inderdaad. Een groot verschil met de mailtje die je gewend bent te ontvangen van bedrijven. Ik doen niet aan opmaak. Gewoon platte tekst.

Wel krijg je in ieder mail een aanbod van mij. Ik probeer steeds een leuk bruggetje te maken naar mijn business waar je ook direct gebruik van kunt maken.

Geloof het of niet maar sinds ik deze mails stuur is het aantal nieuwe deals alleen maar toegenomen.

Dat is vaak met marketing. Het maakt niet veel uit wat je doet als je maar iets doet. Ik heb er voor gekozen om het op een leuke manier te doen.

Ik ga je de komende tijd, ik hoop jaren, entertainen. Somt met wat teaching maar geen hard teaching. Jij weet zelf best wel wat je moet doen om je business te draaien. Gewoon leuke stukjes die de ochtend even breken.

Het is ontzettend leuk om je bedrijf te zien groeien. In de afgelopen maanden is dit ook aan deze kant toch wat tegengevallen door de huidige omstandigheden.

Met onder andere deze mailtje ga ik daar verandering in brengen. We gaan weer knallen. Weer groeien met de omzet.

Ik laat je zien hoe je de diensten van mijn bedrijf goed kan inzetten en toepassen zodat het jou geld en rust gaat opleveren.

Ik kijk er enorm gaan uit om je ieder dag een leuk mail te sturen.

Maar: Ik stuur je mijn stuf alleen als je dit echt wil hebben.

Anders snel afmelden!

Want dit is niet voor iedereen. Ik wil alleen mijn trouwste en meest enthousiaste lezers op deze lijst behouden.

Wil jij daarbij zitten. Niks doen. 

Wil je er niet bij zitten. Dan kan je je hieronder afmelden.

No hard feelings,

Florentijn van den Bos – ADD::Flex4you

Submit your comment

Post Comment