Op deze pagina treft u enkele voorbeelden van klanten waarom zij onze dienstverlening toepassen en hoe ze dat doen. Of u nu een starter of, al jaren ondernemer bent of u werkt bij een corporate organisatie, wij kunnen invulling geven aan uw vraag naar flexibel werken.

ZZP-er werkt vanuit huis

Een jonge ondernemer start zijn onderneming vanuit huis. Bij nader inzien geeft dit toch allerlei beperkingen en wil hij zijn bedrijf elders vestigen. Maar de kosten voor een eigen kantoor kan hij nog niet dragen. Voor deze ondernemer is ons Service kantoor de oplossing.

img.01

Probleem van de ZZP-er

tdownZakelijke post thuis

tdownGeen professionele uitstraling vanuit thuis

tdownAlleen mobiel nummer

tdownBij afwezigheid voicemail

tdownRelaties aan de keukentafel ontvangen

Oplossing van ADD

tdownPost wordt iedere dag digitaal aangeleverd

tdownProfessionele uitstraling vanuit kantoorpand

tdownLokaal telefoonnummer

tdownProfessionele telefoonbeantwoording

tdownOnline spreekruimte reserveren


Onderneming met hoofdkantoor wil satelliet vestiging

Een onderneming met haar hoofdkantoor in Rotterdam ziet commerciële kansen buiten de stad. Een eigen kantoor blijkt niet nodig omdat alle werkzaamheden vanuit het hoofdkantoor kunnen worden verricht. Wel dient er een lokale uitstraling te komen, anders zullen deze kansen niet omgezet kunnen worden in euro’s.

img.02

Probleem van hoofdkantoor

tdownGeen lokale uitstraling

tdownLokale telefonische bereikbaarheid

tdownLokaal afspraken maken

Oplossing van ADD

tdownMet een Service Kantoor is dit opgelost

tdownLokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor

tdownOp het Service kantoor worden de relaties van deze klant netjes ontvangen


Consultants willen uitvalsbasis

Meerdere consultants die in een maatschap werken zijn op zoek naar een vaste locatie en vaste uitvalsbasis voor vestiging en training. Iedere maand komen de consultants een halve dag bij elkaar voor een training. Alle andere dagen werken zij bij hun klanten op kantoor. Er is dus geen behoefte aan een permanent kantoor. Ook komt de zakelijke post nu aan op het service kantoor zodat deze iedere dag digitaal wordt verwerkt en de consultants per e-mail hun eigen poststukken ontvangen.

img.03

Probleem van consultant

tdownVestiging en post op privé-adres

tdownMaandelijkse training in duur hotel

Oplossing van ADD

tdownPost wordt digitaal verstuurd naar de juiste consultant

tdownLokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor


Buitenlandse onderneming gaat van start in Nederland

Een Belgische onderneming wil de Nederlandse markt gaan verkennen. Ze willen de kosten beperken maar wel alles goed geregeld hebben. Er wordt een nieuwe onderneming opgericht in Nederland die direct op het service kantoor wordt geregistreerd. Omdat er in Nederland nog helemaal niets is hebben we alle basis elementen voor deze onderneming ingeregeld: Service kantoor, telefoonnummers en toestellen, Nederlands telefoonbeantwoording en klachten afhandeling en we kunnen zelfs retour zendingen verzamelen periodiek doorsturen.

img.04

Probleem ondernemer

tdownGeen vaste inrichting in Nederland

tdownNederlandse klachtenafhandeling

tdownRetouren verwerken

Oplossing van ADD

tdownAlles in Nederland geregeld

tdownCall center agents zijn getraind door de Belgen en zorgen voor 1e-lijns klachtenafhandeling

tdownRetouren worden verzameld en doorgestuurd


Uitzend organisatie sluit vestiging en wil goedkoper alternatief maar wel lokaal aanwezig blijven

Deze uitzendorganisatie heeft steeds minder lokale kantoren nodig. Of ze zitten bij de klant “in huis” of alle contacten lopen via internet en telefoon. Maar toch was er bij deze organisatie behoefte om lokaal aanwezig te zijn. In de eerste instantie om naar de buitenwacht niet de indruk te geven dat het slecht gaat met de onderneming, want dat ging het ook niet. Dus het aantal steden waar men was gevestigd mocht niet te veel dalen. Anderzijds was er ook behoefte om lokaal sollicitanten te spreken.

img.05

Probleem uitzendorganisatie

tdownKantorennetwerk behouden

tdownLokaal sollicitanten kunnen ontvangen

Oplossing van ADD

tdownBijna alle vestigingen van ADD ingezet

tdownIn representatieve spreekruimtes van deze vestiging