[vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
Zakelijke post thuis
Geen professionele uitstraling vanuit thuis
Alleen mobiel nummer
Bij afwezigheid voicemail
Relaties aan de keukentafel ontvangen[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]
Post wordt iedere dag digitaal aangeleverd
Professionele uitstraling vanuit kantoorpand
Lokaal telefoonnummer
Professionele telefoonbeantwoording
Online spreekruimte reserveren[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]
Geen lokale uitstraling
Lokale telefonische bereikbaarheid
Lokaal afspraken maken[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]
Met een Service Kantoor is dit opgelost
Lokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor
Op het Service kantoor worden de relaties van deze klant netjes ontvangen[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]
Vestiging en post op privé-adres
Maandelijkse training in duur hotel[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]
Post wordt digitaal verstuurd naar de juiste consultant
Lokaal nummer met doorschakeling naar hoofdkantoor[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]
Geen vaste inrichting in Nederland
Nederlandse klachtenafhandeling
Retouren verwerken[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]
Alles in Nederland geregeld
Call center agents zijn getraind door de Belgen en zorgen voor 1e-lijns klachtenafhandeling
Retouren worden verzameld en doorgestuurd[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]
Kantorennetwerk behouden
Lokaal sollicitanten kunnen ontvangen[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]
Bijna alle vestigingen van ADD ingezet
In representatieve spreekruimtes van deze vestiging[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
ZZP-er werkt vanuit huis
Een jonge ondernemer start zijn onderneming vanuit huis. Bij nader inzien geeft dit toch allerlei beperkingen en wil hij zijn bedrijf elders vestigen. Maar de kosten voor een eigen kantoor kan hij nog niet dragen. Voor deze ondernemer is ons Service kantoor de oplossing.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="4443" img_link_target="_self" img_size="323 × 219"][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]Probleem van de ZZP-er





Oplossing van ADD





[/vc_column_text][vc_column_text]
Onderneming met hoofdkantoor wil satelliet vestiging
Een onderneming met haar hoofdkantoor in Rotterdam ziet commerciële kansen buiten de stad. Een eigen kantoor blijkt niet nodig omdat alle werkzaamheden vanuit het hoofdkantoor kunnen worden verricht. Wel dient er een lokale uitstraling te komen, anders zullen deze kansen niet omgezet kunnen worden in euro’s.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="4447" img_link_target="_self" img_size="810 × 301"][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]Probleem van hoofdkantoor



Oplossing van ADD



[/vc_column_text][vc_column_text]
Consultants willen uitvalsbasis
Meerdere consultants die in een maatschap werken zijn op zoek naar een vaste locatie en vaste uitvalsbasis voor vestiging en training. Iedere maand komen de consultants een halve dag bij elkaar voor een training. Alle andere dagen werken zij bij hun klanten op kantoor. Er is dus geen behoefte aan een permanent kantoor. Ook komt de zakelijke post nu aan op het service kantoor zodat deze iedere dag digitaal wordt verwerkt en de consultants per e-mail hun eigen poststukken ontvangen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="4450" img_link_target="_self" img_size="323 × 219"][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]Probleem van consultant


Oplossing van ADD


[/vc_column_text][vc_column_text]
Buitenlandse onderneming gaat van start in Nederland
Een Belgische onderneming wil de Nederlandse markt gaan verkennen. Ze willen de kosten beperken maar wel alles goed geregeld hebben. Er wordt een nieuwe onderneming opgericht in Nederland die direct op het service kantoor wordt geregistreerd. Omdat er in Nederland nog helemaal niets is hebben we alle basis elementen voor deze onderneming ingeregeld: Service kantoor, telefoonnummers en toestellen, Nederlands telefoonbeantwoording en klachten afhandeling en we kunnen zelfs retour zendingen verzamelen periodiek doorsturen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="4452" img_link_target="_self" img_size="323 × 219"][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]Probleem ondernemer



Oplossing van ADD



[/vc_column_text][vc_column_text]
Uitzend organisatie sluit vestiging en wil goedkoper alternatief maar wel lokaal aanwezig blijven
Deze uitzendorganisatie heeft steeds minder lokale kantoren nodig. Of ze zitten bij de klant “in huis” of alle contacten lopen via internet en telefoon. Maar toch was er bij deze organisatie behoefte om lokaal aanwezig te zijn. In de eerste instantie om naar de buitenwacht niet de indruk te geven dat het slecht gaat met de onderneming, want dat ging het ook niet. Dus het aantal steden waar men was gevestigd mocht niet te veel dalen. Anderzijds was er ook behoefte om lokaal sollicitanten te spreken.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="4453" img_link_target="_self" img_size="323 × 219"][/vc_column][vc_column width="1/3" el_class="list"][vc_column_text]Probleem uitzendorganisatie


Oplossing van ADD

