Virtueel kantoor Alphen aan den Rijn

Een eigen kantoor in Alphen aan den Rijn zonder te veel te betalen

Als ondernemer wil je het liefst zo min mogelijk zorgen hebben rondom de randvoorwaarden van een bedrijf. Één van de voorwaarden die je jezelf waarschijnlijk gesteld hebt, is dat je professioneel wilt overkomen. Het hebben van een professioneel en zakelijk adres kan je hierbij enorm ondersteunen. Overweeg daarom een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn te starten. Met een virtueel kantoor kan je je post en pakketjes laten bezorgen op een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn. Ook de overige diensten van ADD Business Point zullen veel zorgen wegnemen en een uitkomst bieden voor professioneel ondernemen.  Wist je overigens dat ADD Business Point heeft meer dan 30 kantoren verspreid door het hele land. Je kunt met behulp van een virtueel kantoor je bedrijf gemakkelijk vestigen op één of meerdere van de ADD locaties. Hierdoor krijgt u nationale dekking, zonder te veel geld te betalen voor kantoorpanden. ,

Voordelen van een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn

Een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn laat je profiteren van vele voordelen. Je kunt je post en pakketjes bij je virtuele kantoor laten bezorgen. Je ontvangt deze post in een eigen postvak, waar je 24/7 bij kunt. Uiteraard kan je ook de overige diensten van ADD Business Point gebruiken. Denk aan een telefoondienst voor optimale bereikbaarheid of het huren van flexruimtes. Maar een Virtueel kantoor biedt je nog meer voordelen:

  • Een eigen (inter)nationale telefoonnummer
  • Post doorgestuurd naar jouw eigen adres
  • Huren van een flexibele werkplek op uurbasis

Wanneer je graag je virtuele kantoor ook als vestigingsadres voor je bedrijf wilt gebruiken bij de KvK, dan is een virtueel kantoor niet de oplossing. De virtuele kantoordienst van ADD is namelijk niet volledig volgens de vereisten van een vestigingsadres. Wil je je bedrijf wel vestigen in Alphen aan den Rijn? Dan kan je gebruik maken van de Service kantoor dienst van ADD Business Point Alphen aan den Rijn.

Wanneer kies je voor een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn?

Stel je voor dat je een tijdelijk project hebt in de omgeving van Alphen aan den Rijn. En je zoekt een locatie om samen te kunnen werken met een tijdelijk team aan het project. Dan kan een virtueel kantoor uitkomst bieden. Je hebt geen vestigingsadres nodig, maar wilt wel de klanten de mogelijkheid bieden de post naar één adres te sturen. Ook wil je voor dat ene project op één nummer te bellen zijn. In dit geval kan het opstarten van een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn uitkomst bieden. Één adres, één telefoonnummer zodat jullie klant niet hoeft na te denken waar de communicatie over het betreffende project heen gaat. De voordelen van een virtueel kantoor op een rij:

  • Lage huur
  • Per maand opzegbaar
  • Een representatief kantoor om klanten te ontvangen
  • Gebruikmaken van onze faciliteiten

Vragen over een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn? Stel ze gerust

Heb je nog vragen over een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn? Of heb je advies nodig? Neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn telefonisch te bereiken op 0172 820 995. Liever contact per mail? Stuur dan een e-mail naar: alphenaandenrijn@addmail.pro. Onze medewerkers zullen je vraag snel beantwoorden. Voor een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn ben je bij ons aan het juiste adres.

Bekijk meer informatie over:

ADD Business Point Alphen aan den Rijn
Baronie 54
2404 XG Alphen aan den Rijn
T: 0172 820 995
E: alphenaandenrijn@addmail.pro

    Direct offerte

    Uw naam (*)

    Uw email (*)

    Onderwerp

    Uw bericht

    captcha