Hoe werkt het

Hoe werkt het bij ADD? Anders, beter en goedkoper!

De dienstverlening van ADD Business Point is compleet, transparant en zeer scherp geprijsd. Om dit mogelijk te maken is onze organisatie eenvoudig opgezet en streven we ernaar om alle producten en diensten zoveel mogelijk te automatiseren. Pas als het echt niet anders kan laten we er mensenhanden aan te pas komen.  Hieronder vind u een overzicht van de diensten die wij efficiënter hebben ingericht:

 

Meestal een bemande receptie, niet altijd

Bijna alle locaties hebben een bemande receptie, maar niet allemaal.  De locaties die niet over een bemande receptie beschikken hebben een geavanceerd toegangssysteem waar mee u en uw bezoek toegang kan krijgen tot onze gebouwen en de door u gehuurde ruimte. Het toegangssysteem is gecombineerd meteen intercom waardoor er altijd contact mogelijk is met de persoon die toegang wil krijgen tot onze gebouwen.

 

Whitelabel flexruimtes

Al onze spreekkamers, coachkamers, vergaderruimtes en flexwerkplekken zijn whitelabel ruimtes. Nergens treft u onze naam of logo aan. Als u een ruimte huurt bij ADD is dat uw ruimte en merkt uw klant vanaf de deur tot het kopje koffie niet dat u een ruimte bij ADD hebt gehuurd voor bepaalde tijd. In onze ruimtes staan instructiebordjes met uitleg over de werking die u eenvoudig kunt omdraaien zodat een foto van een iconisch object uit de betreffende stad zichtbaar is.

 

Zelf online flexruimtes reserveren

Het aantal contactmomenten dat u met onze medewerkers heeft,  worden voor standaard procedures zoveel mogelijk beperkt.  We hebben graag contact met u over onderwerpen die er echt toe doen. Het reserveren van een flexruimte is een procedure die u heel gemakkelijk, 24 uur per dag, 7 dagen per week, online kunt regelen. U krijgt direct inzage in de agenda van de desbetreffende ruimtes. Vervolgens kunt u met slechts enkele muisklikken een ruimte met eventueel extra diensten (zoals bijvoorbeeld een beamer) reserveren. In al onze overeenkomsten zijn betaalvoorwaarden vastgelegd. U betaald alles snel en veilig via iDEAL.

Wilt u toch iemand spreken om een reservering door te nemen, dan zijn we er uiteraard voor u.

 

Verse koffie

Wat is er nu lekkerder dan een vers kopje koffie? Op onze locaties staan Douwe Egberts koffiemachines, waar u zelf uw verse koffie kunt halen. Dit betekend dat wij geen koffie in een thermoskan voor u klaarzetten. De koffie wordt hier namelijk niet lekkerder van. Onder het genot van een vers kopje koffie verloopt een informeel gesprek met uw bezoek nou eenmaal soepeler. Zo krijgt verse koffie nog een extra dimensie.

 

Hulp nodig? Er is altijd iemand in de buurt

Het kan zijn dat u gedurende uw bezoek aan onze Business Points hulp nodig heeft. U kunt altijd onze centrale organisatie bellen, het telefoonnummer treft u aan in de ruimte, of uw vraag aan de receptie stellen.

 

Technische support

Omdat wij niet alleen kantoorruimtes verhuren, maar echt invulling geven aan flexwerken heeft ADD een ICT- en telecomafdeling, ADD ICT en ADD Telecom. Voor deze afdelingen hebben we een team van techneuten in huis gehaald die u met de meest uiteenlopende technisch problemen kunnen helpen. Deze medewerkers werken niet vanuit de vestiging waar u op dat moment een ruimte huurt, maar vanuit één centraal punt waar alle kennis gebundeld is. Onze specialisten kunnen u met de meeste vragen op afstand helpen.

 

Afspraak is afspraak

ADD is meer een internetbedrijf dan een standaard verhuurder van kantoorruimtes. Wij hebben goede producten en diensten die we tegen een zeer scherpe prijs aanbieden. Hierdoor moeten we wel concessies doen. Zo plannen we geen afspraken met u in om over onze dienstverlening te praten. Dit kost veel tijd en brengt nou eenmaal kosten met zich mee. Onze medewerkers van de afdeling Sales verstrekken u de benodigde informatie per telefoon of e-mail. Wilt u een kijkje nemen in onze panden? Dit is uiteraard geen enkel probleem. Onze huismeester leidt u rond in het ADD Business Point en beantwoordt uw vragen.

 

Think global, act local

De afgelopen jaren is het netwerk van ADD Business Point fors gegroeid. De komende tijd zullen we dit netwerk verder uitbreiden, met nog meer Business Points op diverse, geografisch gunstige plaatsen. Er werkt een vast aantal  mensen voor onze Business Points, zoals een huismeester en enkele sales medewerkers. Het grootste deel van onze werkzaamheden vindt echter buiten de Business Points plaats. Onze medewerkers zijn namelijk niet aan de Business Points gebonden. Zij kunnen hun werkzaamheden overal uitvoeren. Wij leveren dus niet alleen flexwerk oplossingen, maar wij zijn dus ook een groot verbruiker van onze eigen diensten. Hierdoor kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening zelf meten.

 

MVO

Eén van de  doelstellingen van ADD is om een kwalitatief goede dienstverlening tegen een zeer scherpe prijs te kunnen leveren. Hierdoor letten we op de kleintjes. Bij ADD ondernemen we dan ook volledig maatschappelijk verantwoord.  Enkele voorbeelden hiervan zijn:

  • We reizen zo min mogelijk. De meeste zaken kunnen we telefonisch en per e-mail met u regelen.
  • Als er dan toch gereisd moet worden, dan doen we dat in “groene” auto’s.
  • We printen zo min mogelijk.
  • Op het energieverbruik van onze gebouwen wordt met enkele simpele handelingen bezuinigd. Wij zijn steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden om zo min mogelijk energie te verbruiken.
  • We maken alleen gebruik van energiezuinige apparatuur. Niet alleen de zichtbare apparatuur, maar ook de servers waar onze systemen op draaien zijn zuinig in verbruik.
  • Onze medewerkers werken op specifieke plaatsen, zodat de reisafstand zo klein mogelijk is. Soms is dat op de dichtstbijzijnde vestiging, maar vaak ook vanuit huis.

 

Zo doen wij dat dus!

ADD is steeds op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening voor onze klanten uit te breiden. We willen een complete dienstverlening aanbieden, maar uiteraard wel tegen een scherpe prijs.